Reviews

8.8 / 10
2798 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

2798 Reviews

Lisa

2/10

Wat een vreselijke service! Ik heb onlangs twee tuigjes met bijpassende lijnen besteld voor mijn hondjes. Het pakket is geleverd in mijn papiercontainer, het heeft hier een paar dagen gelegen omdat... Wat een vreselijke service! Ik heb onlangs twee tuigjes met bijpassende lijnen besteld voor mijn hondjes. Het pakket is geleverd in mijn papiercontainer, het heeft hier een paar dagen gelegen omdat ik niet thuis was. Er mist een tuigje en een lijn in het pakket, volgens het bedrijf klopt dit niet en willen zij geen onderzoek doen. Ik heb betaald voor niks, bedankt hé!

Reactie Petsonline:

Beste klant,
Bedankt voor uw e-mail over uw bestelling. We hebben uw bericht serieus genomen en alles grondig onderzocht.
De medewerker in ons magazijn kan zich uw bestelling nog goed...
Beste klant,
Bedankt voor uw e-mail over uw bestelling. We hebben uw bericht serieus genomen en alles grondig onderzocht.
De medewerker in ons magazijn kan zich uw bestelling nog goed herinneren. Hij heeft de twee tuigen netjes op elkaar gelegd en daaromheen de riemen gewikkeld. Vervolgens is het pakket omwikkeld met folie, voorzien van de pakbon en in een stevige webzak gestopt.
We hebben zojuist onze voorraad gecontroleerd en deze klopt.
Daarnaast komen de afmetingen van het pakket (GLS meet alle pakketten) overeen met de vier bestelde artikelen in de webzak. Ook het gewicht (GLS weegt alle pakketten) van 410 gram komt overeen met het gewicht van uw bestelling.
U heeft ons per e-mail bevestigd dat u het pakket intact heeft ontvangen. Helaas kan GLS dan ook geen verder onderzoek doen naar deze kwestie.
Op basis van alle bovenstaande informatie is onze conclusie dat uw bestelling compleet en onbeschadigd is afgeleverd.
Met vriendelijke groet, Petsonline


Jeanet

6/10

De bestelling is goed gegaan
Wel ben ik meer het type die 'op de hoogte' gehouden wil worden. Ik kreeg na de bestelbevestiging geen bericht dat het pakket verzonden zou worden, maar enkel een...
De bestelling is goed gegaan
Wel ben ik meer het type die 'op de hoogte' gehouden wil worden. Ik kreeg na de bestelbevestiging geen bericht dat het pakket verzonden zou worden, maar enkel een bericht van de verzendleverancier dat er 'een pakket' afgeleverd ging worden.

Reactie Petsonline:

Bedankt voor je feedback over onze verzendprocessen. We begrijpen dat je graag op de hoogte gehouden wilt worden van de status van je bestelling en we nemen je feedback ter harte.
We willen je...
Bedankt voor je feedback over onze verzendprocessen. We begrijpen dat je graag op de hoogte gehouden wilt worden van de status van je bestelling en we nemen je feedback ter harte.
We willen je verzekeren dat we je wel degelijk informeren over de verzending van je bestelling. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. In deze e-mail vind je alle details over je bestelling.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van GLS, onze verzendpartner, een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail vind je de track & trace link waarmee je de zending kunt volgen. Op de dag van aflevering ontvang je van GLS nogmaals een e-mail met de verwachte aflevertijd.
We hopen dat je ondanks dit toch tevreden bent met onze service. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder.
Met vriendelijke groeten, Petsonline


Annick

9/10

Super tevreden over product en levering


Sandra

10/10

Snel, betrouwbaar, en goede producten.


Audry Kainama

6/10

Telefonisch contact liep niet erg lekker,misschien maandagmiddag,maar verkoopt leuke dingen voor huisdier

Reactie Petsonline:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We nemen alle feedback serieus ter harte en waarderen dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten wat uw ervaring was.
Het spijt ons te...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We nemen alle feedback serieus ter harte en waarderen dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten wat uw ervaring was.
Het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met het telefonisch contact met onze klantenservice. We begrijpen uw frustratie en willen onze excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden.
Ik heb uw telefoongesprek met onze klantenservicemedewerker teruggeluisterd en wil graag wat meer context geven over de situatie. U belde ons omdat u spam-e-mails van FedEx ontving en dacht dat deze van ons afkomstig waren.
Onze klantenservicemedewerker heeft u toen geprobeerd uit te leggen dat we helemaal niet met FedEx samenwerken en dat u dus geen e-mails van hen van ons had kunnen ontvangen. We begrijpen dat u wellicht overstuur was, maar het was helaas niet mogelijk om via de telefoon te zien wat u daadwerkelijk ontving.
We willen benadrukken dat we onze klanten altijd op een professionele en behulpzame manier te woord willen staan. We vinden het dan ook erg jammer dat u deze ervaring heeft gehad. We zullen uw feedback gebruiken om onze klantenservice te verbeteren.
We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om u van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet, Petsonl;ine


Danielle Groot

10/10

Zeer servicegericht en uitstekende producten


Anoniem

10/10

Supersnelle levering. Product top.


Co Drogen

8/10

Prima product en snelle levering


Mariëlle Koning

9/10

Prettig bedrijf, meerdere malen al iets besteld. Snelle levering en mijn retour werd keurig netjes binnen 1 dag weer terugbetaald.