Sylsje & BO

Nette levering

Sandra

Snuggle puppy startpakket

Reactie Petsonline:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag willen we hier op reageren. U heeft op 6 februari 2022 aangegeven een klacht te hebben over een product. Wij hebben op 7 februari u een mail gestuurd dat we... Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag willen we hier op reageren. U heeft op 6 februari 2022 aangegeven een klacht te hebben over een product. Wij hebben op 7 februari u een mail gestuurd dat we de klacht in behandeling nemen en hier bij u op terug zullen komen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de fabrikant. Nadat wij antwoord hadden ontvangen van de fabrikant hebben wij dit doorgegeven aan u en zou u een vervangend product opgestuurd krijgen. In onze beleving was de klacht hiermee afgehandeld. U mailt op 17 maart! dat u nog steeds wacht op antwoord! Wij betreuren het zeer dat u pas na 6 weken ons een bericht stuurt. Waarom heeft u ons in de tussentijd niet gebeld? Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 18.00 uur. Na lang zoeken konden wij geen mailverkeer meer vinden omdat door het opschonen van de mailbox alle berichten waren verdwenen. Dit hebben wij ook doorgegeven aan u en hebben hierna direct uw klacht nogmaals opgepakt. Wij hebben uw mail beantwoord op 22 februari. We hebben direct geregeld dat er een vervangend product aan u zou worden opgestuurd en gaan ervan uit dat de klacht hiermee is afgehandeld. Wij proberen altijd alle klachten zo goed mogelijk af te handelen. Onze excuses dat er kennelijk toch iets fout is gegaan. Erg jammer dat u niet de moeite heeft genomen om ergens op te reageren maar ons wel een slechte beoordeling heeft gegeven!
Petsonline.

Carel Heij

Mooi product , snel geleverd

Herbert

Ruime keuze, beschrijvingen kloppen, snelle levering

W.Hellinga

Hondejasje gekocht, op basis van review een te grote maat besteld. Geruild, dit was wel een gedoe. Uiteindelijk is alles goed gekomen. Prima jasje.

Charlotte Sermeus

Goede ervaring !

Mvgfv

Seresto vlooien en tekenband was op voorraad, de volgende dag geleverd. Prima!

Marjolein

Het artikel werdt op tijd geleverd en we zijn tevreden met het artikel.

Tina sulzle

Super snelle levering TOP