Monique de Ruiter

Bestelling na een week nog steeds niet ontvangen.

Reactie Petsonline:

Beste klant, Bedankt voor uw feedback over de levering van uw bestelling. We betreuren het dat u een negatieve ervaring heeft gehad. We willen graag reageren op uw feedback en de situatie... Beste klant, Bedankt voor uw feedback over de levering van uw bestelling. We betreuren het dat u een negatieve ervaring heeft gehad. We willen graag reageren op uw feedback en de situatie verduidelijken.
Bij het door u bestelde product staat op de website duidelijk vermeld dat de verwachte levertijd 3 tot 6 werkdagen bedraagt. We hebben uw bestelling op 4 maart verzonden, op de vierde werkdag na uw bestelling. Dit is binnen de verwachte levertijd.
We begrijpen dat u mogelijk ontevreden bent doordat u de bestelling sneller had verwacht. We willen u echter geruststellen dat we er alles aan doen om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. In dit geval is de bestelling correct verwerkt en verzonden volgens de termijn die we communiceren.
Gezien de bestelling binnen de verwachte levertijd is bezorgd, hebben we u vriendelijk verzocht om uw beoordeling te herzien. Helaas mochten wij geen enkele reactie van u ontvangen.
We waarderen uw feedback, maar vinden dat deze in dit geval niet een correct beeld schetst van onze service.
Met vriendelijke groet, Petsonline.

Saskia Haar

Nog geen ervaring want product nog niet binnen . Kreeg een track en trace die niet bestaat dus ga van de week bellen

Reactie Petsonline:

Beste klant,
Beste klant,
Wij willen ons allereerst verontschuldigen voor de verwarring die is ontstaan door de recente beoordelingsmail die u heeft ontvangen over uw bestelling. Door een technische fout is deze te vroeg verstuurd, terwijl uw bestelling nog niet was verzonden.
We willen u er gerust op stellen dat uw bestelling van de rugzak inmiddels op tijd aan u is geleverd. We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop.
We hopen op uw begrip voor deze vervelende miscommunicatie.
Petsonline

Sylvie

Na wat verwarring met mails over de verzending, kreeg ik direct een reactie van Pets Online en heb ik snel mijn bestelling ontvangen.

N. van der Ploeg

Snel geleverd, maar de kwaliteit is minder dan de prijs deed vermoeden.

Mark Spooren

Snelle levering en keurig product zoals je hoopt te verwachten.

Tanja Verheirstraeten

Duidelijke website met correcte info

Karine Colebrants

Top!

Martine Dernicourt

Vlotte , snelle levering,
prachtig artikel!

Nina Ducornait

Prima! Goede en duidelijke website en snelle levering