Vicky

Duidelijk omschreven product op de site, snelle verzending en bezorging. Top service!

Tara

Prima goede spullen alleen lange verzegd tijd

Reactie Petsonline:

hartelijk dank voor uw beoordeling. De beloofde levertijd voor het door u bestelde product, zoals op de website staat vermeld, bedraagt 3 - 6 werkdagen. U bestelde op 3 maart 's middags om 13:24 uur... hartelijk dank voor uw beoordeling. De beloofde levertijd voor het door u bestelde product, zoals op de website staat vermeld, bedraagt 3 - 6 werkdagen. U bestelde op 3 maart 's middags om 13:24 uur en wij hebben het pakje op 10 maart aan u verzonden. Dat is dus keurig binnen de beloofde levertijd.
Met vriendelijke groet, Petsonline.

maekelberg josiane

Heel leuk en vlug bediend bestelling in orde
ook naar verzending toe indien nodig ga ik zeker terug bij petsonline bestellen

Suus

1e bestelling, snelle levering en prima product!

Joep van der Wolk

Op de site staat dat er gratis bezorgd wordt, bij de factuur staan er toch bezorgkosten op

Reactie Petsonline:

Beste klant, op onze website staat duidelijk overal vermeld dat orders boven de 49 euro zonder verzendkosten voor de klant worden verzonden. U kunt dit hier nalezen:... Beste klant, op onze website staat duidelijk overal vermeld dat orders boven de 49 euro zonder verzendkosten voor de klant worden verzonden. U kunt dit hier nalezen: https://www.petsonline.nl/nl/service/shipping-returns/
Bij bestellingen onder de 49 euro is er een bijdrage in de verzendkosten. Uw bestelling voor een product van 32,99 kunnen wij dan ook tot onze spijt niet gratis verzenden. Wat jammer dat u niet reageert op onze diverse emails hierover en de beoordeling niet aanpast, ondanks de meerdere verzoeken hiertoe.
Met vriendelijke groeten, Petsonline.