Reviews

8.9 / 10
2356 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

2356 Reviews

L. Beernink

10/10

Giede service en snelle verzending


Luis Eduardo Rodríguez Rodríguez

9/10

!!!


Maria

10/10

Top! Ik had gevraagd of ze het mooi konden inpakken en het zag er prachtig uit.


De Waele

6/10

Lang wachten op de verzending en wanneer je vraagt om te annuleren is het pakket ineens verzonden. Voor een retour moet je zelf de kosten betalen, vanuit België is het goedkoopste 10€. Er was wel... Lang wachten op de verzending en wanneer je vraagt om te annuleren is het pakket ineens verzonden. Voor een retour moet je zelf de kosten betalen, vanuit België is het goedkoopste 10€. Er was wel een vlugge terugbetaling.

Reactie Petsonline:

Beste klant,
naar aanleiding van uw negatieve commenteer heb ik naar uw order gekeken. U heeft op 20 maart een order geplaatst en deze is door u handmatig per bankoverschrijving betaald. De...
Beste klant,
naar aanleiding van uw negatieve commenteer heb ik naar uw order gekeken. U heeft op 20 maart een order geplaatst en deze is door u handmatig per bankoverschrijving betaald. De betaling is door ons op 22 maart ontvangen en verwerkt waarna wij uw order konden activeren. Het door u bestelde product heeft een levertijd van 3-6 werkdagen. Bijgaand een screenshot waarop dit duidelijk te zien is. Wij hebben uw order op 29 maart aan u verzonden, dat is dus keurig binnen de beloofde levertijd. Het pakket is niet ‘ineens’ verzonden, uw verzoek tot annulering per email kwam binnen op dezelfde dag nadat het pakket is verzonden. Daarom kon uw order niet meer geannuleerd worden. As u eerder had aangegeven dat u wilde annuleren (een telefoontje gaat sneller) was dat zeker geen probleem geweest. De retourverzendkosten zijn inderdaad voor uw eigen rekening. Dat staat overal op de website vermeld. Zie bijgevoegd screenshot. Kortom hebben wij keurig gedaan wat er door ons is beloofd en schetst u een beeld van onze organisatie dat zeker niet correct is. Wij hebben geen invloed op de hoogte van de verzendkosten vanuit België. U kiest er zelf voor om in Nederland een bestelling te plaatsen. En dat houdt in dat retourneren inderdaad hoge kosten met zich meebrengt. Het zou u sieren om de beoordeling aan te passen, u zult daarvoor een verzoek ontvangen. Jammer dat u hierop niet heeft gereageerd.
Met vriendelijke groet, Petsonline


Christien

10/10

Bestelling was de volgende dag binnen.
Ik had een keelband voor de hond gekocht. Top ding, 10 minuten in het water, dan zet hij op. Laten drogen, en hij is nu al vijf dagen koel. Leg hem...
Bestelling was de volgende dag binnen.
Ik had een keelband voor de hond gekocht. Top ding, 10 minuten in het water, dan zet hij op. Laten drogen, en hij is nu al vijf dagen koel. Leg hem slechts 5 minuten in de koelkast. Je hoeft hem echt niet elke keer nat te maken. Duurt lang ( 24 uur) voordat hij droog is. Dus lang van te voren klaar maken voor de hond. Mijn hond is er blij mee. O ja, als mens kun je hem ook gebruiken!


Stephanie Gerrits

10/10

Prima Service


Liz

9/10

Ik heb onlangs 2 halsbandjes besteld met de naam van mijn hond en die van mijn vriendin echt super mooi geworden alleen was de maat van het hondje van mijn vriendin te klein die weer retour gestuurd... Ik heb onlangs 2 halsbandjes besteld met de naam van mijn hond en die van mijn vriendin echt super mooi geworden alleen was de maat van het hondje van mijn vriendin te klein die weer retour gestuurd en gevraagd of ik die kon ruilen naar een maat groter dit was geen enkel probleem echt top klanten service ook nog.