Dorien Rutten

Positief

Marleen Bakker

Mooie artikelen en vriendelijke behandeling.
Onze hond is erg blij met zijn nieuwe,prachtige mand!

J.G. Ketelaar-Trommelen

Uitstekend!

Judith

Slechte communicatie en niet klantvriendelijk

Reactie Petsonline:

Geachte klant,
Bedankt voor uw recente beoordeling. We waarderen uw feedback. Al eerder ontvingen wij enkele emails van u waar u ons beschuldigde van niet kloppende maattabellen.
We willen...
Geachte klant,
We willen u er nogmaals op wijzen dat de maattabel die u heeft bekeken afkomstig is van de fabrikant en dat we deze al meer dan vier jaar hanteren. We hebben deze tabel altijd als correct beschouwd. Echter, we begrijpen dat het lastig kan zijn om de juiste maat te bepalen voor uw hond, aangezien elk huisdier uniek is. We benadrukken dan ook dat u, ongeacht de maattabel, zelf verantwoordelijk bent voor het correct opmeten van uw hond.
We betreuren dat u ons onvriendelijke e-mails heeft gestuurd waarin u beweert dat we foutieve informatie verstrekken. We vinden het ongepast om op deze manier te communiceren. We verzoeken u dan ook vriendelijk om in de toekomst op een respectvolle toon met ons te communiceren.
Met vriendelijke groet, Petsonline.

Simone Ploeg

Goed product en goede prijs.

Pauline

Goede info op website, snelle levering

Judith Niessen

Comfortabele hondenkar alleen bij Petsonline gevonden! Snelle service , betrouwbaar.

Nel Lagewaard

Heb niets binnen gekregen
Ging iets fout bij de fabrikant
Wacht op mijn geld terug

RIA STASSYNS

Ik ben zeer tevreden over de mand.En het was zeer goed verpakt.Ik dank u voor dit