1916 beoordelingen

1916 Reviews

C.J.M. Vos

Voor de 1e keer iets besteld. Levering zou ongeveer 3 dagen in beslag nemen. Na 1 week nog niets gehoord en zelf gevraagd wanneer ik levering kon verwachten. Kon nog wel even duren en ik kon... Voor de 1e keer iets besteld. Levering zou ongeveer 3 dagen in beslag nemen. Na 1 week nog niets gehoord en zelf gevraagd wanneer ik levering kon verwachten. Kon nog wel even duren en ik kon desnoods bestelling annuleren.
Zou prettiger zijn geweest wanneer ik pro actief benaderd zou zijn dat mijn bestelling niet binnen de termijn geleverd zou worden.

Reactie Petsonline:

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag reageer ik daar even op. Door de virusuitbraak gaan zaken momenteel niet meer helemaal normaal. Onze leveranciers, fabrikanten en koerierdiensten hebben te kampen met leverproblemen en vertragingen. Dit betekent dat het voor ons in sommige gevallen onmogelijk is om goed te voorspellen wanneer leveringen bij ons gaan binnenkomen. Daarom kunnen wij onze klanten niet altijd pro-actief informeen omdat wij dan nog geen juiste informatie hebben over een levering. Dat was helaas ook bij uw order het geval. Door vertragingen bij een pakketdienst heeft het inderdaad langer geduurd dan normaal, waarvoor mijn excuses. Met vriendelijke groet, Petsonline.

Feikje

Prima, snelle levering

Lia Hilgeman

Duidelijke website. Geweldige service. Goed bereikbaar.

Chris Nijhuis

Goede verhouding prijs kwaliteit

Ineke Westeneind

Goede service snelle levering mooi tuigje.

Agnes

Ik had laarsjes besteld die helaas niet aan mijn verwachting voldeed. Ik heb vervolgens contact opgenomen en werd vriendelijk verzocht de laarsjes retour te zenden. Het adres werd mij per email... Ik had laarsjes besteld die helaas niet aan mijn verwachting voldeed. Ik heb vervolgens contact opgenomen en werd vriendelijk verzocht de laarsjes retour te zenden. Het adres werd mij per email toegezonden. Binnen 2 dagen had ik mijn geld terug.

Prima contact en netjes geregeld!

Marjoleine Wagener

Geweldige service en mooie artikelen.

Marjanne Voogt

Subliem en snel!!!

Annette Exsteyl

Alles prima verlopen

Edith Leenderts

Een paar halsbanden besteld en na een paar dagen in goede orde ontvangen.