Mariëlle Koning

Prettig bedrijf, meerdere malen al iets besteld. Snelle levering en mijn retour werd keurig netjes binnen 1 dag weer terugbetaald.

Sylvia Treure

Heel goed

rosella krot

Tijdig en netjes bezorgd.

Ann Stevenson

Bestelling snel en netjes geleverd

Joëlle Sjunnesson

Nette verzending, prima prijs/kwaliteit verhouding en een persoonlijk tintje in de begeleidende brief. Geeft een goed gevoel!

Tanja Claren

Erg goed😍snelle levering met tracking van verzending!

Dr Yvonne Schlotter

Rare reacties en ook van betaling maatschappij.

Reactie Petsonline:

Bedankt voor u feedback over het hondenjasje van hunter. We vinden het erg jammer dat u een slechte ervaring hebt gehad met onze service.
We begrijpen dat u de hond niet had opgemeten waardoor u...
We begrijpen dat u de hond niet had opgemeten waardoor u de verkeerde maat hebt besteld en hebt ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft bezorgd.
Telefonisch hebben we contact gehad en uitgelegd dat ruilen geen probleem is. U kunt op de pakbon aangeven welke maat u wenst te ontvangen. We sturen u dan zo spoedig mogelijk het juiste jasje toe.
We hebben gemerkt dat u het jasje hebt teruggestuurd, maar helaas was er geen indicatie welke maat u nodig had.
Hierdoor hebben we het als een retour behandeld en u Billink-nota gecrediteerd.
We willen benadrukken dat er bij ons geen sprake is geweest van 'rare reacties'. We vinden het juist belangrijk om onze klanten goed te helpen en vinden het jammer dat u deze indruk hebt gekregen.
We hopen dat u ons de kans wilt geven om u bestelling alsnog naar tevredenheid af te handelen. u kunt ons hiervoor telefonisch of per e-mail contacteren.
Petsonline

vd Zee

Goede ervaring met Petsonline. Prettig contact met medewerkers. Pakket is (nog) niet bezorgd terwijl de vervoerder dat wel aangaf, naar daar wordt aan gewerkt.