Caroline Bech

Langere levertijd dan ik had verwacht

Julian Udinga

Zeer slecht te bereiken en levering duurt lang.

Wendy

Teleurstellend.
Teleurstellend.
Product van 160,- besteld op 29 juni, zou uit voorraad binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd worden, tot op heden nog steeds niet ontvangen. Wel de deur uit gegaan bij de fabrikant werd aangegeven toen ik voor de derde keer mailde en belde omdat ik maar geen update kreeg. (Mand zou daar in productie zijn...) Track en trace konden ze mij niet verstrekken... hadden ze niet ontvangen van de fabrikant, dus ik zou het vanzelf wel zien als ze voor de deur staan met een pakket van bijna 2x2 meter. Wel de factuur van Billink doorgezet naar mij die inmiddels binnen een paar dagen betaald moet zijn.
Klantenservice antwoord een dag of dagen later en vol taalfouten via mail en telefonisch wordt ik afgescheept.
Alles bij elkaar genomen, ook de manier van communiceren, een absolute no go. Ik begrijp niet dat men zo met klanten omgaat. Ik ben bang dat het product niet komt maar de factuur betaald zal moeten worden.

Reactie Petsonline:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
We betreuren het enorm dat u een teleurstellende ervaring heeft met uw bestelling en onze klantenservice. We verontschuldigen ons oprecht voor de vertraging in de levering van uw product en de fouten in de communicatie.
We begrijpen uw frustratie en willen u verzekeren dat we er alles aan doen om de situatie zo snel mogelijk op te lossen.
Uw bestelling:
- U heeft op 29 juni een product besteld met een levertijd van 2 tot 5 werkdagen.
- U heeft nog nog geen bestelling ontvangen.
- We hebben u per mail laten weten dat uw bestelling bij de fabrikant in productie is.
- We hebben vandaag track-en-trace informatie van de fabrikant ontvangen en deze aan u doorgestuurd. De mand is, zoals was toegezegd, op 10 juli door de fabrikant verstuurd aan u en zal vandaag bij u worden afgeleverd
Nogmaals onze excuses:
We bieden onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw bestelling en hopen dat u ons nog een kans wilt geven om uw vertrouwen terug te winnen.
Met vriendelijke groet, Petsonline

Joke Wijnbelt-trap

Goede service snelle levering

Corine Oort

Goede ervaring,ik had een rugzak voor de hond besteld en die was te klein.
Ik moest binnen 4 dg een maat groter hebben en daar hebben ze voor gezorgdšŸ‘zodat ik hem de volgende dag al binnen had.

Maggie Nieuwkerk