Geachte mevrouw Van de graaf

Super snel en vriendelijke

Alles netjes op tijd geleverd

Geachte mevrouw Kardinaal

Heel slecht

Reactie Petit Merci:

erg spijtig deze reactie, met name omdat wij niets kunnen doen aan de oorzaak van deze mening, namelijk het zoekraken van het pakket bij DHL. Om een bedrijf met leuke artikelen te veroordelen op een... erg spijtig deze reactie, met name omdat wij niets kunnen doen aan de oorzaak van deze mening, namelijk het zoekraken van het pakket bij DHL. Om een bedrijf met leuke artikelen te veroordelen op een helaas zoek geraakt pakketje bij de vervoerder vind ik te min. gezien de miljoenen pakketjes die verstuurd worden in Europa komt het zoekraken verhoudingsgewijs zelden voor, helaas was het bij deze klant het geval. Na onderzoek van wordt de klant altijd schadeloos gesteld, helaas moeten we ook hier wachten op DHL.

Geachte mevrouw Fleuren

Op tijd geleverd en netjes verpakt

Het ziet er leuk en verzorgd uut

Geachte mevrouw Hobert

Super snelle levering ziet er goed uit.

Lint en plaatjes besteld.Plaatjes te kort voor op le luiertaart erg weinig. Nu zou ik nog zo'n pakketje moeten bestellen en weer verzendkosten betalen erg jammer.

Geachte mevrouw Blokzijl

Goed overzicht en veel keuze

Super snel ontvangen

Geachte mevrouw Van Herk

Harstikke goed

Goede spullen en snelle levering

We hadden kaartjes besteld, maar bij de bestelling het vakje 'opmerkingen' niet zien staan. Het bedrijf nam zelf contact met ons op om te vragen water op de kaartjes moest staan.

Zie boven.

Geachte mevrouw Wolters

Super

Goed verpakt ,Super mooi afgewerkt

Reactie Petit Merci:

bedankt voor uw goede reactie,
hopelijk tot een volgende keer.

Geachte mevrouw Landa

Snel in huis

Reactie Petit Merci:

bedankt voor uw goede reactie, hopelijk tot een volgende keer

Geachte mevrouw van Soest

Goede service en mooi product

Ziet er op de foto hetzelfde uit

Reactie Petit Merci:

bedankt voor uw leuke recentie, hopelijk tot gauw