Kwaliteit van het drukwerk

Eva

Ik heb al een paar keer een bestelling gedaan en ben iedere keer heel tevreden over het resultaat. Vragen worden ook snel en correct beantwoord, op de site vind je ook veel info (i.v.m.... Ik heb al een paar keer een bestelling gedaan en ben iedere keer heel tevreden over het resultaat. Vragen worden ook snel en correct beantwoord, op de site vind je ook veel info (i.v.m. aanleverspecificaties e.d.). De sample box is ook mooi vorm gegeven.

Liefs van Maike

Ik ben heel tevreden over het drukwerk en ik voel me gehoord als klant. Er wordt meegedacht en mocht er onverhoopt iets misgaan dan wordt het naar alle tevredenheid opgelost. Aanrader!

Sacha

Zeer nette controle en advies bij foliedruk

Atelier de bee

Een hele accurate klantenservice, meteen iemand aan de lijn. Verder mooi drukwerk en goede levertijden.

Ruiter

De service was snel, het eindproduct prachtig en de klantenservice erg vriendelijk! Heel tevreden over mijn bestelling.

Martijn Driesen

Super service, drukwerk is altijd goed in orde, en de klantendienst is echt super op punt. Ik bestel mijn drukwerk altijd bij PeterPrint.

Tante Kaartje

Snelle service en hele mooie kwaliteit! Daarnaast is de site ook heel erg gebruiksvriendelijk. Een aanrader!

Linda Koster Vormgeving

PeterPrint is echt een topper. Kijkt je werk goed na en heeft een erg mooie kwaliteit waardoor je drukwerk er perfect uitziet! Ook de levering is super snel.

Feverfilm

Uitstekende service en controle ondanks zeer betaalbare prijzen.

Schevevazekes

Erg goede service. Supertevreden over de persoonlijke aanpak die Peterprint hanteert, levertijd en kwaliteit top!