Kwaliteit van het drukwerk

Laura Robijns Photography

Alleen maar lof!! Er zitten échte mensen achter peterprint, die je snel helpen, vragen beantwoorden en een super after sale service leveren! En dat maakt een enorm verschil met andere bedrijven. Ik... Alleen maar lof!! Er zitten échte mensen achter peterprint, die je snel helpen, vragen beantwoorden en een super after sale service leveren! En dat maakt een enorm verschil met andere bedrijven. Ik kan jullie alleen maar bedanken voor alles, top service!

Ortam BBQ

Een dikke dikke 10! Snelle service! Maar ook erg behulpzaam en denken met je mee... Zo hebben ze een bestelling van 400 euro geannuleerd omdat het goedkoper kon, waarnaar ik nu 250 euro kwijt ben.... Een dikke dikke 10! Snelle service! Maar ook erg behulpzaam en denken met je mee... Zo hebben ze een bestelling van 400 euro geannuleerd omdat het goedkoper kon, waarnaar ik nu 250 euro kwijt ben. TOPPERS!!!!

artlahx graphic design

Door de drukte kwam mijn pakje een dag later aan, werd hiervan op de hoogte gehouden! Het pakje was wat later maar werd onder goede service gerust gesteld, en inderdaad het pakje kwam toe!

Er zat een kleine fout in het drukwerk maar die heeft het team zelf die dag nog recht getrokken! Zeker niet makkelijk in deze kerstperiode! Bedankt voor de snelle en persoonlijke service!

Casper Cammeraat Fotografie

Geweldige service en kwaliteit, gisteren om 15:00 uur besteld, vandaag om 09:20 in huis. Grote klasse!

Demi Lous

Wanneer ik een portret getekend heb, laat ik deze altijd bij PeterPrint drukken en tot op heden ben ik altijd blij geweest met het resultaat en de service. Ze zijn snel, vriendelijk en leveren bijna... Wanneer ik een portret getekend heb, laat ik deze altijd bij PeterPrint drukken en tot op heden ben ik altijd blij geweest met het resultaat en de service. Ze zijn snel, vriendelijk en leveren bijna altijd een paar oplagen meer dan waar ik om gevraagd heb. Zo kan ik van alles wat ik cadeau doe ook zelf een exemplaar bewaren voor mijn portfolio! :)

AE Group

Erg goede website / editor, klantvriendelijk, snelle reactie

Amke Klaren

Ik werd snel geholpen, zelfs in deze drukke tijd. Iedereen was erg klantvriendelijk! Toen mijn bestelling een dag vertraging opliep door de drukte, regelden ze een gratis ochtendlevering zodat ik... Ik werd snel geholpen, zelfs in deze drukke tijd. Iedereen was erg klantvriendelijk! Toen mijn bestelling een dag vertraging opliep door de drukte, regelden ze een gratis ochtendlevering zodat ik mijn bestelling zo snel mogelijk had. Echt top geregeld!

Leather One Ten

Wat een leuke en duidelijke website, origineel en transparant concept, fijne aanpak en communicatie, mooie kwaliteit en prima service: Vliegensvlug en wij heel blij met het resultaat. Wij komen... Wat een leuke en duidelijke website, origineel en transparant concept, fijne aanpak en communicatie, mooie kwaliteit en prima service: Vliegensvlug en wij heel blij met het resultaat. Wij komen graag terug!

Sie

Heldere communicatie, prachtig drukwerk, prijs en kwaliteit mooi in evenwicht.

Amanda Motion

Kwaliteit, Levering en zeer behulpzaam met aanleveren van bestanden!