9.7/10
Kwaliteit van het drukwerk
9.5/10

We zijn bij PeterPrint terecht gekomen omdat we zeer ontevreden waren over onze vorige drukker. Over PeterPrint zijn wij zeer tevreden! Bestellingen zijn altijd op tijd binnen en worden netjes...

drukwerkaankoper

1e order en helemaal tevreden. Op tijd geleverd en de digitale druk was suprfijn, ook bij kleine lettertjes met fijne hele fijne steeltjes. Ik kom terug!

Goede ervaring mooie prijs kwaliteitsverhouding

Design Studio Nu

Fijne overzichtelijk en gebruiksvriendelijke site. Snelle service en goede kwaliteit printwerk.

th.v.Leeuwen

Niet best

Reactie PeterPrint.nl:

Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. We hebben na het controleren van je bestand nog per mail een foutmelding gestuurd met het risico dat het logo deels zou worden afgesneden en er boven en onder witte randen zouden ontstaan na het snijden van je drukwerk. Hierop heb je ons gebeld gevraagd om het toch door te zetten. Misschien hadden we nog extra moeten benadrukken dat het op deze manier niet mooi zou worden.

In ieder geval hebben we elkaar zojuist hier telefonisch nog even over gesproken en konden we dit voor nu helaas niet meer met je oplossen. Wel hebben we (volgens mij beide) de telefoon met een glimlach op kunnen hangen. Tot de volgende keer!

Linda Makelaardij

Regelmatig bestel ik hier A5 flyers. Duidelijke website. Scherpe prijzen. Goed product. Snelle levering. Kortom: perfect!

Naz Costante

I'm really happy with the simple ordering system, the price, the pace and the quality!

Studio VER VANDAAN

Super! Snelle levering, goede kwaliteit en altijd vriendelijke service. Bestel hier altijd graag mijn drukwerk :)

eWeave

Super snel en zeer vriendelijk!