9.7/10
Kwaliteit van het drukwerk
9.5/10

Creatif Works

Goede kwaliteit, snelle verzending, goede service! Geweldig!

Studio Stift

PeterPrint is super; klantvriendelijk, goede kwaliteit, snelle levering, duidelijke website.

Lukavdcpicture

Heel snel en correct geleverd! Goeie kwaliteit en mooie afwerking!

Super fijne en snelle service. Ik had een foutje gemaakt in het aangeleverde bestand, ik werd direct hierover gebeld voordat de boel was gedrukt. Zo kon ik mij fout snel herstellen. Diezelfde dag is... Super fijne en snelle service. Ik had een foutje gemaakt in het aangeleverde bestand, ik werd direct hierover gebeld voordat de boel was gedrukt. Zo kon ik mij fout snel herstellen. Diezelfde dag is het allemaal alsnog gedrukt en verstuurd. PeterPrint is echt mijn nieuwe favoriete webdrukker.

Jacqueline

Peter print heeft een hele fijne website met duidelijke uitleg hoe je je drukwerk moet aanleveren. het ging niet helemaal goed, maar na een telefoontje is alles goed gekomen.

Uitgeverij Fjord

Makkeijke website, goed geholpen, heel blij met het resultaat.

Altijd goede kwaliteit, mooi papier en goede service

Via de site is het mogelijk om je bestanden op het juiste formaat te krijgen en dan volgt er een check, dan ook nog een menselijke check en dan pas naar de drukkerij, dat voorkomt missers hulde voor... Via de site is het mogelijk om je bestanden op het juiste formaat te krijgen en dan volgt er een check, dan ook nog een menselijke check en dan pas naar de drukkerij, dat voorkomt missers hulde voor deze werkwijze. Verder razendsnelle communicatie, mail, chat en kwaliteit is conform verwachting. Niets dan lof

Otemba

Vriendelijk, behulpzaam, kwaliteits- en oplossingsgericht, en ook nog op tijd.

Zeer tevreden van het resultaat. Goede communicatie en mooi afwerking. Top!