9.5/10
9.7/10
Kwaliteit van het drukwerk
9.5/10

Sociare vzw

Eerste keer besteld via jullie na een tip van onze grafisch ontwerper, alles prima verlopen!

Foutje in bestelsoftware waardoor ik twee keer moest bestellen. Gebeld maar konden het niet achterhalen.

By_Nonnie

Jullie leveren mijn kaarten geweldig af! En jullie service is echt geweldig! Mijn getekende ontwerpen worden altijd met een extraatje bewerkt omdat ik alles met de hand teken, en daar ben ik echt...

Vriendelijk contact gehad en goede kwaliteit drukwerk mogen ontvangen! Zeker voor herhaling vatbaar :)

Altijd zeer tevreden over Peter Print: geweldige kwaliteit drukwerk en altijd behulpzaam. Topservice! Ik raad Peter Print bij iedereen aan.

Studio BIX

Mooi afgewerkte kaartjes met UV-spot.
Tevreden met het mooie resultaat!

Vriendelijke service, mooi drukwerk en super snelle levering. Top!

La Torsa Communicatie, Middelburg

Zoals eigenlijk gebruikelijk... heel goed! De 'helpdesk' was goed bereikbaar en erg behulpzaam. En hoewel ik geen krappe deadline had, kreeg ik binnen 6 uur na mijn upload, al het bericht dat het...

Eveline Verburg

Van de twee dingen die ik nu besteld heb werd er één door de postbode beschadigd en de ander had een drukfout. Wel ben ik erg blij met de razendsnelle en fijne klantenservice!