Kwaliteit van het drukwerk

The Cloudfairy

Fantastisch drukwerk en goede klantenservice bij een klein probleem met de print file, heel tevreden!

Burning Desk

Zag er weer hoed uit!

Martijn Lemmens

Goede service en zeer snelle opvolging per mail en telefonisch

Cindocan

Van alle drukkers waar ik mee heb gewerkt is PeterPrint de absolute nr. 1 in keuzemogelijkheden, afwerking, kleurechtheid en service. Een drukker met hart voor het vak.

Reactie PeterPrint.nl:

Bedankt voor je mooie review, Cindy!
- Vera

Britt van Eijk

Snelle service, fijne klantenservice, mooie prints

Aafke Driessen | Bizz-Kit

Zeer tevreden over het drukwerk en de goede klantenservice!

Small Pixels

Snelle, vriendelijke service en een prachtig product. Eerst kreeg ik mijn foliedruk order binnen met foutjes in de folie, maar na contact met de klantenservice is dit supersnel opgelost en heb ik... Snelle, vriendelijke service en een prachtig product. Eerst kreeg ik mijn foliedruk order binnen met foutjes in de folie, maar na contact met de klantenservice is dit supersnel opgelost en heb ik alsnog mijn prachtige prints ontvangen!

Studio Suzanne Allewelt

Mooi drukwerk maar vaak slordige afwerking

Reactie PeterPrint.nl:

Hoi Suzanne,
Hoi Suzanne,
Fijn dat je tevreden bent met ons drukwerk! Extra zuur dat het drukwerk dan niet altijd netjes bij je aankomt; excuses! Voor deze bestelling hebben we inmiddels al contact met je gehad, en we hebben nieuwe kaarten naar je opgestuurd. Deze zouden vandaag binnen moeten komen.
Goed om te weten: achter de schermen zijn we hard bezig om nieuwe verzendmogelijkheden toe te voegen. Over een tijdje kan je dan zelf je favoriete bezorgdienst aangeven. We hopen dit dit jaar toe te voegen.
Groetjes Vera van PeterPrint

Maria

Omdat ik super tevreden ben, ik kan PeterPrint alleen maar aanraden. Mijn kaartspel is heel mooi geworden, ik ben heel blij. De hulp en goede adviesen die ik kreeg van de medewerkers hier was top.... Omdat ik super tevreden ben, ik kan PeterPrint alleen maar aanraden. Mijn kaartspel is heel mooi geworden, ik ben heel blij. De hulp en goede adviesen die ik kreeg van de medewerkers hier was top. Heel snel gedrukt en geleverd, alles perfect!!! Bedankt!!!

Doety Art

Mijn bestelling ging mis bij de bezorging (was niet de schuld van peter print maar een miscommunicatie van bezorgdienst) peter print neemt altijd snel de telefoon op en denkt mee over drukwerk en in... Mijn bestelling ging mis bij de bezorging (was niet de schuld van peter print maar een miscommunicatie van bezorgdienst) peter print neemt altijd snel de telefoon op en denkt mee over drukwerk en in dit specifieke geval hebben ze zelfs contact opgenomen met de bezorgdienst en alles is geregeld zodat ik mijn uitnodigingen op tijd binnen kreeg. (nou had ik in dit geval ook het geluk met een bezorgdienst die mee wilde werken, want peter print kon dit natuurlijk niet garanderen, maar er werd veel moeite genomen om oplossingen te vinden!) heel fijn!