PeterPrint.nl

PeterPrint.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop PeterPrint.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company618
9.5/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen PeterPrint.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 618 ervaringen.
Kwaliteit van het drukwerk

Thea Buma

Ik kan peter print van harte aanbevelen! heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf! als je je bestanden opgestuurd.
hebt en ze zijn goed orde ontvangen krijg je een mailtje dat je lekker achterover kan gaan leunen in je stoel! want zij doen de rest! en dat doe ik dus altijd want het is nog waar ook! ook de onmiddellijke bereikbaarheid als er toch iets niet helemaal duidelijk is is helemaal top!.
groeten van thea.

Romy van Alebeek
Romy van Alebeek
Beveel je dit bedrijf aanJa

Top! van begin tot eind goed geholpen met het realiseren van mijn nieuwe visitekaartje. het is precies geworden hoe ik het voor ogen had!.

Monique

Goede kwaliteit. en ze willen je graag helpen als je er niet uit komt. ik heb alleen maar goede ervaringen met peterprint! heel handig is ook het monster (stalen) boek om de juiste papiertjes te kunnen kiezen. drukwerk van uitstekende kwaliteit.

Roar
Roar
Beveel je dit bedrijf aanJa

Zeer tevreden over de kwaliteit van het drukwerk en de enorm snelle levertijd!.

Dreamz Event
Dreamz Event
Beveel je dit bedrijf aanJa

Goede service, snelle levering! product was top afgeleverd. wij komen weer.

José

Bestellen via peterprint vond ik in vergelijking tot andere websites waar ik wel eens besteld heb heel gemakkelijk. in een paar stappen heb je je drukwerk. duidelijk, helder.

BeWauW Design
BeWauW Design
Beveel je dit bedrijf aanJa

Ik heb mijn visitekaartje (2 ontwerpen) laten drukken bij peterprint.

Ralf van der Hoeven Illustratie
Ralf van der Hoeven Illustratie
Beveel je dit bedrijf aanJa

Uitmunted! snel en met kwaliteit. ik ben zeer tevreden. ook het monsterboekje heeft me zeer geholpen. van mijn part krijgen ze 10 sterren.

Danielle
Danielle
Beveel je dit bedrijf aanJa

Duidelijke website, goede prijs-kwaliteitsverhouding, snelle levering, perfecte service! top!.

Steven

Zeer goede ervaring. drukwerk op korte termijn nodig. gebeld met klantendienst die mij verzekerden dat alles nog de volgende dag zou worden geleverd, en dat was ook zo..
de kwaliteit van het drukwerk was beter dan ik had verwacht voor de lage prijs!.

Bedrijfsinformatie

Hallo! Ik ben PeterPrint. Het gezicht van een stel hele fijne digitale drukkers. Ervaren rotten in het drukkersvak die precies weten hoe ze iets perfect op papier moeten krijgen.

Juist in deze tijd is digitaal drukken het antwoord op al je vragen. Dat kan ook niet anders. Oplages worden kleiner, deadlines worden korter en communicatie kan veel persoonlijker. Digitaal drukken is dan de oplossing.
Adres
Munnekeholm 2