9.5/10
Kwaliteit van het drukwerk

Annemie Naert

Eventjes verwarring: foto was zogezegd niet geüpload terwijl dit wel gebeurd was. Uiteindelijk vlot afgehandeld.

Ingmar Nillesen

Zeer goed drukwerk, Snelle afhandeling. De transporteur, DHL bleef in gebreke en de klantenservice was teleurstellend.

PaCo Paard & Coach

Persoonlijk, deskundig met een Super Service!

Phanatique

Supersnelle levering, uitstekende service (ook bij het verhelpen van kleurverschillen) en hele vriendelijke medewerkers. Echte grunnegers!

Maria Piels - A&E Architecten

Ik heb A5 kerstkaarten laten drukken, op enkelzijdig sulfaatpapier. De kleuren uit mijn pdf bestand zijn mooi gecorrigeerd voor de print. Het ziet er heel professioneel uit. Ik ben er erg blij mee!...

Rupal Chauhan, www.whitepoint.nl

Super happy with my order at PeterPrint. Greetingcards ordered at 15:55 and got them in my hands on the next day at 11:30!!! Good and fast service.. Thanks

Commercieele Clb Groningen Senioren

Snelle en correcte behandeling. Vriendelijke telefonische beantwoording op vragen en adviezen. Vlotte levering.

Emma Wilson

Hulpvaardige mensen, makkelijke site in gebruik, snelle levering en erg goede prijs/kwaliteitverhouding!

Creawea

Meer dan tevreden!
De website is heel overzichtelijk, bestellen gaat heel gemakkelijk, kreeg heel snel reactie op vragen en een super snelle levering!

Susanne

Wow wat een snelheid ! en super mooi drukwerk geleverd gekregen. Bedankt en ik kom zeker terug !