Reviews

9.5 / 10
1296 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Snelheid levering
9.4/10
Informatie op de website
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9.6/10
Kwaliteit van het drukwerk
9.6/10

1296 Reviews

Madelief

1/10

Conclusie: ben je tevreden met matige kwaliteit voor een behoorlijke prijs kan je hier prima bestellen, maar als je gewoon goede kwaliteit verwacht en een pietje precies bent zou ik hier zeker niet... Conclusie: ben je tevreden met matige kwaliteit voor een behoorlijke prijs kan je hier prima bestellen, maar als je gewoon goede kwaliteit verwacht en een pietje precies bent zou ik hier zeker niet bestellen!!!

In november ansichtkaarten besteld die met beschadigingen aan waren gekomen, hiervoor netjes een herdruk gekregen die wel in orde was. Later in december weer een bestelling geplaatst, helaas kwam deze ook weer met beschadigingen binnen (variërend van kleine vlekjes tot grote misprints) dus ik kreeg weer een herdruk, maar ook deze waren weer beschadigd. Uiteindelijk had ik pas na één originele order en 3 herdrukken (!) het aantal goede exemplaren bereikt dat ik bij de eerste order al had moeten hebben. Ze doen wel hun best om de kaarten te herdrukken totdat je het juiste aantal hebt bereikt, maar desondanks ben ik niet tevreden als telkens meer dan de helft van de order beschadigingen heeft en ik dus telkens 350 kaarten moet checken. En daarnaast werd de laatste order ook nog eens op het verkeerde adres afgeleverd. Ik snap niet wat er bij mijn bestelling is mis gegaan als ik het vergelijk met andere beoordelingen. Ik had ansichtkaarten besteld op Biotop papier, dus misschien is dat een product met een slechtere kwaliteit dan de anderen? Afijn, ik durf het zelf in ieder geval niet meer aan om hier nog eens te bestellen.

Dit was de tekst die in mijn vorige review stond waarna ik gebeld werd door Peter Print met excuses en volgens mij heb ik toen nog een herdruk gekregen en een reep chocolade… Dus toen heb ik mijn negatieve review toch weer verwijderd en later zelfs weer kaarten laten drukken. Deze keer wel op ander papier, HVO Offset, waarbij ook weer kleine beschadigen waren en 2 herdruks nodig waren, maar ik werd goed geholpen en het ging om een veel kleiner percentage. Hierdoor heb ik een week geleden toch maar weer kaarten bij hen besteld, maar wederom was ongeveer de helft niet goed en moest ik deze terugsturen zodat ze beoordeeld konden worden (dit was ook ineens nieuw, normaal kreeg ik gelijk een herdruk en ging er dus minder tijd overheen). En nu werd ik net gebeld met het bericht dat ze niet zag wat er mis was met de kaarten en dat het enige wat ze kon doen was ze terugsturen. Uiteindelijk bleek wel dat dit soort ‘beschadigingen’ bij dit soort ontwerpen voorkomen als ze op dit papier gedrukt werden en als ik dan vroeg waarom dat niet van te voren gemeld wordt op de website dat dat is omdat ze het niet als een fout zien… Ik kon dus wel een kortingscode krijgen om ze op ander papier te drukken, maar ik ga uiteraard geen geld meer in dit bedrijf stoppen. Hiervoor durfde ik de gok nog wel te wagen omdat ik telkens goed geholpen werd tot ik tevreden was, maar kennelijk had ik nu de verkeerde persoon voor mij of is er intern iets veranderd.

Dus ben je tevreden met matige kwaliteit voor een behoorlijke prijs kan je hier prima bestellen, maar als je gewoon goede kwaliteit verwacht en een pietje precies bent zou ik hier zeker niet bestellen!!!

Reactie PeterPrint.nl:

We hebben al even telefonisch contact gehad over je bestelling. Ongestreken papier zoals Biotop of HVO Offset icm volvlakken kleur en hogere inktdekking kan ervoor zorgen dat de inkt bij wrijving... We hebben al even telefonisch contact gehad over je bestelling. Ongestreken papier zoals Biotop of HVO Offset icm volvlakken kleur en hogere inktdekking kan ervoor zorgen dat de inkt bij wrijving een klein beetje afgeeft. Als je kaarten wilt die bij wrijving niet afgeven, kies dan voor Sulfaatkarton enkelzijdig gestreken met mat/glans laminaat. Hierdoor wordt de inkt als het ware beschermd zodat er niets af kan geven.
Als we zelf een foutje maken, lossen we dit netjes met je op. Klachten nemen we altijd serieus. We vragen drukwerk te retourneren zodat we het goed kunnen beoordelen. In dit geval is het eerlijke verhaal dat het drukwerk goed geleverd is. Als we het opnieuw zouden drukken, zou precies hetzelfde kunnen gebeuren. We vinden het erg jammer dat je teleurgesteld bent. Net als jij willen we graag dat je tevreden bent met je drukwerk. Telefonisch hebben we een aantal oplossingen met je besproken. Mocht je hier alsnog gebruik van willen maken dan horen we het natuurlijk graag.


Machteld

10/10

Heeeeel toegankelijke site. Uploaden makkelijk, snelle en overzichtelijke controle. En dan ook nog snelle levering.


Pink Minds Media bv

4/10
(Bewerkt)

Ik ben al lang klant en heb veel drukwerk bij Peterprint besteld. Altijd heel tevreden geweest, tot nu. Ik heb foliedruk besteld en het resultaat is heel erg slordig. Na contact met Peterprint geeft... Ik ben al lang klant en heb veel drukwerk bij Peterprint besteld. Altijd heel tevreden geweest, tot nu. Ik heb foliedruk besteld en het resultaat is heel erg slordig. Na contact met Peterprint geeft hun support aan dat dat de 'charme' van het type drukwerk en papier is en compleet normaal. Als dat zo is, waarom wordt er dan niet voor gewaarschuwd? Ondertussen bij andere drukkerij besteld en perfect opgeleverd gekregen zoals verwacht. Ik heb een stukje compensatie gekregen waarvoor ik dankbaar ben, maar foliedruk bestel ik nooit meer bij Peterprint.

Reactie PeterPrint.nl:

Hi Kevin,
Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. In het hele proces zijn we zo open en transparant mogelijk. Middels de gratis aan te vragen foliedruk samples...
Hi Kevin,
Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. In het hele proces zijn we zo open en transparant mogelijk. Middels de gratis aan te vragen foliedruk samples kan je zien hoe o.a. foliedruk op het ongestreken King HVO uit ziet om teleurstellingen achteraf te voorkomen. De foliedruk vormt zich wat mee met de ongestreken structuur van het papier. Het klopt dus inderdaad dat dit bij deze combinatie van papier en foliedruk hoort. Als het drukwerk slordig was geproduceerd hadden we uiteraard opgelost met een herdruk voor je, maar daar is nu geen sprake van. Nu achteraf blijkt dat je toch teleurgesteld bent met het drukwerk omdat je dit niet mooi vind. Als het over smaak gaat, kunnen wij niet van te voren waarschuwen helaas. Ik hoop op je begrip.
Omdat we het vervelend vinden dat je niet tevreden bent met het drukwerk heb je van ons een kortingscode ontvangen.
Hopelijk tot een volgende keer en excuses voor het ongemak!
Groeten,
PeterPrint


Brouwerij Klein Duimpje

10/10

Ik ben zelf niet zo thuis in het ontwerpen van flyers of menukaarten maar bij PeterPrin is er altijd iemand vant kritisch meekijkt en meedenkt. Ik ben al meerdere keren goed geholpen!


marie-sophie mejan

10/10

Snel, goeie site, behulpzaam en vriendelijk. En ook nog goed werk!


Remco van Zoeren

9/10

Omdat ik enorm blij ben met het eind resultaat. Kleuren zijn mooier dan ik had gedacht! alleen jammer dat het een dag later kwam dan dat op de site werd gezegd.


Yourdogpassion

10/10

Goede kwaliteit en gemaakt naar wens


Emre

10/10

Alles was in orde en mijn ik was tevreden met het product.


Bubka

2/10

Pakket te laat geleverd. Ligt uiteraard aan de transporteur maar er wordt door Peter Print wel extra geld gerekend voor spoed(=ochtend) aanlevering. Terwijl Peter Print geen garantie geeft dat het... Pakket te laat geleverd. Ligt uiteraard aan de transporteur maar er wordt door Peter Print wel extra geld gerekend voor spoed(=ochtend) aanlevering. Terwijl Peter Print geen garantie geeft dat het ook wel degelijk op de gevraagde ochtend kan geleverd worden. Als wij vragen om de extra kost voor ochtendlevering terug te storten wordt er meteen geschermd met 'geen verantwoordelijkheid' over uitvoering van de levering. Terwijl wij gewoon de aangerekende extra kost terugvragen vanwege niet houden van belofte. Bovendien wordt er gewerkt met een verouderd Adobe drukprofiel uit 2001. Neen, niet tevreden dus.

Reactie PeterPrint.nl:

Hi Dirk,
Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. In het hele proces zijn we zo open en transparant mogelijk, daarom geven we tijdens het bestellen ook meerdere...
Hi Dirk,
Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. In het hele proces zijn we zo open en transparant mogelijk, daarom geven we tijdens het bestellen ook meerdere malen aan dat we een verwachte leverdatum communiceren en we deze nooit 100% kunnen garanderen. Zeker omdat we de bezorging niet in eigen hand hebben. Voor een ochtendlevering vraagt DHL extra kosten, deze belasten we inderdaad door. We hebben aangeboden om de meerkosten voor de ochtendlevering als korting voor een volgende order aan te bieden, ondanks dat wij dit wel gewoon aan DHL moeten betalen. Dit aanbod staat nog steeds, dus we hopen dat we de volgende keer alsnog mogen laten zien dat het normaal gesproken keurig op tijd geleverd wordt. Het feit blijft dat we dit nooit kunnen garanderen zoals we in al onze communicatie open en eerlijk melden.
Hopelijk tot een volgende keer en excuses voor het ongemak!
Groeten,
PeterPrint


AUKAS

10/10

Super tevreden van het ganse traject vanaf het bestellen, de opvolging die bij ons nodig bleek en de levering. Heel vlugge respons bij een vraag. Top !!!!!