Kwaliteit van het drukwerk

Studio Pascal Smelik

Goede service, niet alleen online maar ook telefonisch snel geholpen en een super fijne interface, waar al je orders en facturen te vinden zijn

Marieke van de Pol / Papieren Zaken

Veel keus in papier, en dat is precies wat ik nodig heb. Elke uiting krijgt zijn eigen, passende uitstraling. En verder altijd vriendelijke, snel reagerende, meedenkende medewerkers!

Stijnie van Groenpand

Super gebruiksvriendelijke website, mooie kwaliteit prints, goede prijs en super snelle verzending. Wij kiezen vaak het PaperWise papier wat gemaakt is van landbouwafval. Geeft een mooie uitstraling... Super gebruiksvriendelijke website, mooie kwaliteit prints, goede prijs en super snelle verzending. Wij kiezen vaak het PaperWise papier wat gemaakt is van landbouwafval. Geeft een mooie uitstraling en is natuurlijk duurzaam. Top!

Studio Eyal & Myrthe

Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit. Ik kom hier graag terug!

Jelle van Gosliga

Veel opties, goede kwaliteit

Bv Decas

Bestelling nooit aangekomen

Reactie PeterPrint.nl:

Hoi BV Decas, we schrikken een beetje van deze recensie! De bestelling waar je het over hebt is inderdaad niet bij je aangekomen. Om dit met je op te lossen, gaven we je gelijk de keuze om jouw geld... Hoi BV Decas, we schrikken een beetje van deze recensie! De bestelling waar je het over hebt is inderdaad niet bij je aangekomen. Om dit met je op te lossen, gaven we je gelijk de keuze om jouw geld terug te storten, of dat we de bestelling opnieuw naar je verzenden. Inmiddels hebben we in overleg met jou het geld naar je teruggeboekt.
We zouden het waarderen als je je recensie daarom wil aanpassen.

Charlot Luiting Ontwerp

Mooi drukwerk, ruime keuze in papiersoorten, communicatie is goed en vriendelijk en snel geleverd. Gewoon heel goed!

Alex

Gewoon goed en snel. Willen kwaliteit leveren en bekijken je ingediend drukwerk vooraleer het in productie te steken.

Viltkeuken

Prima service en snelle levering