Kwaliteit van het drukwerk

Imke

Snelle service en duidelijk antwoord op mijn telefonische vraag!

Amanda

Uitmuntende service! Ontzettend blij mee! Ik heb vaak bij jullie besteld, tot nu toe steeds fijn contact (ook toen ik zelf eens een fout heb gemaakt tijdens het bestellen/aanleveren, heel meedenkend... Uitmuntende service! Ontzettend blij mee! Ik heb vaak bij jullie besteld, tot nu toe steeds fijn contact (ook toen ik zelf eens een fout heb gemaakt tijdens het bestellen/aanleveren, heel meedenkend personeel) en leveringen zijn super snel. Top kwaliteit drukwerk. Vaste klant hier, ga zo door :)

2d Studio in vorm

Ontzettend goede service, ook als er iets niet goed gaat wordt het gelijk opgelost.

IlluSTRALEND

Een hele goede service. Goede controle van je bestand. Echt heel fijn. De kwaliteit is ook erg goed.

Verena Piessens

Handige en eenvoudige website, correcte prijzen, ruim aanbod in papiersoorten en afwerking. Maar vooral ook een uitmuntende klantencervice! Wanneer er toch een foutje in de drukking sluipt, zetten... Handige en eenvoudige website, correcte prijzen, ruim aanbod in papiersoorten en afwerking. Maar vooral ook een uitmuntende klantencervice! Wanneer er toch een foutje in de drukking sluipt, zetten ze dit snel en correct recht. Bedankt, ik blijf fan!

Reactie PeterPrint.nl:

Hoi Verena, superleuk dat je zo'n mooie recensie hebt achtergelaten. Daar zijn we heel blij mee! Groetjes Vera

Haags Zaad

Beloften worden nagekomen en waargemaakt. Vragen bevredigend beantwoord en het printwerk is perfect.

Eleven Branding, Robert Stakenburg

Service, behulpzaam, snelheid en kwaliteit zijn allemaal erg goed.

Rits Graafland

Goeie kwaliteit drukwerk, snel, geweldige service en ontzettend aardige medewerkers… Gewoon een heel fijn bedrijf om je drukwerk uit te besteden.

How About Design

Fijne service, perfecte kwaliteit drukwerk en snelle leveringen. Ik doe mijn eigen drukwerk hier, maar verwijs ook mijn klanten altijd naar PeterPrint, omdat ik erop kan vertrouwen dat het altijd... Fijne service, perfecte kwaliteit drukwerk en snelle leveringen. Ik doe mijn eigen drukwerk hier, maar verwijs ook mijn klanten altijd naar PeterPrint, omdat ik erop kan vertrouwen dat het altijd goede kwaliteit drukwerk is met een nette levering.