Kwaliteit van het drukwerk

Studio Sardien

Fijn systeem om ontwerpen te uploaden, heel snel geleverd en met kwaliteit!

Iris Esther

Zeer tevreden. Prachtig drukwerk

Burennetwerk Amsterdam - Jasmijn van Katwijk

Fijn overzichtelijk bestellingen doen en hulp bij aanleveren verloopt vlot. Goede kwaliteit!

Essi

Easy to use webstore and extremely fast delivery. Can only highly recommend PeterPrint!

Sabrine

Hele fijne site om je drukwerk te bestellen! Snelle levertijd en het drukwerk ziet er mooi uit.

Buro Schoolwerk

PeterPrint heeft een heldere website, duidelijke uitleg en snelle service. En als er dan een keer iets misgaat wordt dat heel snel en adequaat opgelost.

Rick

Zeer ontevreden! Bezorging was veel later dan op de website vermeld staat waardoor wij de bestelde stickers al niet meer nodig hadden. Laatste keer dat ik hier besteld heb.

Reactie PeterPrint.nl:

Hoi Rick,
Hoi Rick,
Wat vervelend dat je ontevreden bent over de levering! We hebben je meteen een melding gestuurd nadat er nog een probleem in je bestand zat. Doordat je het bestand pas een aantal dagen later hebt aangepast, schuift de levertijd automatisch ook op. Het is jammer dat je dit gevoel eraan overhoudt, want we verstuurden je drukwerk hierna zelfs twee dagen eerder dan de nieuwe levertijd na het aanpassen!
Hopelijk alsnog tot een volgende keer.
Groetjes,
PeterPrint

Emile Waagenaar Photography

Duidelijke website met productinformatie en duidelijke en simpele verwerking van de bestanden. Ook erg goed is de nacontrole. Petje af voor Peter Print!

Andrea

Lekker late deadline voor spoed drukwerk, scherpe prijzen bij kleine oplagen. En je kunt je eigen staffel bepalen, ook heel fijn! Ziet er altijd prima uit.

Ontwerpstudio Contxt

I love Peterprint.