Kwaliteit van het drukwerk

Kanefas

De beste klantenservice, snel, goedkoop, correct, en niet te vergeten: het monsterboek, superhandig!

Moni van Bruggen

Blij met de drukkwaliteit op mooie papiersoorten

Anniek

Goede kwaliteit drukwerk, snelle levering, klantvriendelijk, duidelijke aanleverinstructies en behulpzaam.

Reactie PeterPrint.nl:

Hi Anniek,
Bedankt voor je enthousiaste review! Daar worden we blij van.
Hi Anniek,
Bedankt voor je enthousiaste review! Daar worden we blij van.
Om in te haken op de tip die je meegeeft: het is mogelijk om bij ons op rekening te betalen. Je hoeft dit alleen maar even aan te vragen. Via de volgende link lees je hoe dit precies werkt: https://www.peterprint.nl/veelgestelde-vragen/vraag/kan-ik-op-rekening-betalen.html.

Agnes

Goede ondersteuning bij bestelproces. Snelle levering en heel mooi eindresultaat. Dit ga ik vaker doen!

Bettie roels

Het drukwerk was prima verzorgd,
Het drukwerk was prima verzorgd,
Ik had 2 van de 3 ontwerpen in deze bestelling glanzende afwerking gevraagd en 1 mat. Ze werden alle 3 op dezelfde manier afgewerkt. Dat is het enige minpuntje, verder helemaal perfect.
Ik had geen dringende levering gevraagd en toch werd er binnen de week geleverd. Pluspunt!

Wil Leeuwis

Heldere info op de site zodat wat he instuurt goed is, snel geleverd, prima kwaliteit. en dat alles voor een heel acceptabele prijs. voor de kerstkaartjes van vorig jaar, en dit jaar weer. top!

Studio Sardien

Fijn systeem om ontwerpen te uploaden, heel snel geleverd en met kwaliteit!

Iris Esther

Zeer tevreden. Prachtig drukwerk

Burennetwerk Amsterdam - Jasmijn van Katwijk

Fijn overzichtelijk bestellingen doen en hulp bij aanleveren verloopt vlot. Goede kwaliteit!