Kwaliteit van het drukwerk

Rachèl Luttikhuisen

Goeie service

Sloef

Foutje in de bestelling en gelijk nagestuurd. Altijd snelle levering en top kwaliteit!

Leen

Mooi resultaat en mooie kleuren, snelle en vriendelijke service

Bianca Ruitenberg hobbyfotograaf

Super snelle reacties na controle, snelle levering en mooi produkt

Afieke

Veel mogelijkheden, handige tool voor drukwerk op de site, vriendelijke en behulpzame medewerkers, snelle levering.

Toaster Productions

Het bestelproces is helder. De levering is snel. Ik vind de online controle ook heel prettig

ArtZ Unlimited

Zeer tevreden over de kwaliteit in meest brede zin. Service is top. Vlot, vaardig en doeltreffend contact. Verbindende attente en betrouwbare communicatie. Een feest, wanneer mensen zo werken, dit... Zeer tevreden over de kwaliteit in meest brede zin. Service is top. Vlot, vaardig en doeltreffend contact. Verbindende attente en betrouwbare communicatie. Een feest, wanneer mensen zo werken, dit te mogen ervaren. Top, ga zo door!

Goddessofastar

Mooie printresultaten voor een fijne prijs en goede service. Enige nadeel is wat mij betreft het feit dat alle bestanden in het bestelde formaat geleverd moeten worden, hoe kleiner ik mijn bestanden... Mooie printresultaten voor een fijne prijs en goede service. Enige nadeel is wat mij betreft het feit dat alle bestanden in het bestelde formaat geleverd moeten worden, hoe kleiner ik mijn bestanden moet maken hoe waziger ze helaas worden en dit beperkt nogal in de mogelijkheden. Jammer, want verder ben ik erg te spreken over Peter print!

Douwe

Super fijn makelijk te bestellen en snelle bezorging! Raad het aan!!

Nika Prokopenka

Vriendelijk, efficient en snel! Altijd goed met PeterPrint!