Jan

De bestelde kunststof platen zijn exact conform de opgegeven maten geleverd. Zeer goede kwaliteit. Ze voldoen prima als voorzetramen met de extra bestelde clipjes en het glasband.
Ik wil...
Ik wil graag twee adviezen geven:
1. Geef bij het opgeven van de maten van de platen ook aan hoeveel clipjes nodig zijn voor gebruik als voorzetraam.
2. Geef op de eigen website meer informatie over de verwachte en/of exacte leverdatum dan nu het geval is. Nu krijg je alleen een dag tevoren een bericht van de vervoerder met een datum en tijd en is er geen mogelijkheid om voor een alternatieve datum te kiezen, mocht je niet thuis zijn.

Jan

Netjes afgeleverd, goed verpakt. Maat was niet helemaal correct en nieuwe plaat zonder afleverkosten bezorgd. Degelijk bedrijf, hoera!

John

Goede service, verpakking was kapot product beschadigd, kreeg direct nieuwe opgestuurd. Waarvoor mijn dank

Tonny

Duidelijke website, keurig bestelproces en prima afspraken nagekomen.

Herman

Keurig netjes alle afspraken nagekomen niet gestuurd mooi op tijd Ik zou er zeker weer bestellen

Susan

Snel geleverd
Precies wat we besteld hebben (een ronde vorm van 105 cm)

Erick

Het verzenden kon niet op de dag dat het product gereed was naar me toe gestuurd worden en zonder problemen kon ik het een week verzetten.

Prima service.

Carel

Snel, niet te veel administratie, en met faktuur (hulde)