Hoe tevreden bent u over de website van Perfectrent? / How satisfied are you with the website of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over het tijdig nakomen van afspraken door Perfectrent? / How satisfied are you with the timely fulfillment of agreements of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over de inzet en enthousiasme van Perfectrent? / How satisfied are you about the commitment and enthusiasm of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over de aanwezige kennis van Perfectrent? / How satisfied are you with the present knowledge of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u met de reactietijd van Perfectrentt? / How satisfied are you with the response time of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van Perfectrent? / How satisfied are you with the friendliness of Perfectrent?
9.5/10

Danny Noordhoek

Wij hebben gereageerd op een woning aan de Graaf Jan Van Nassaustraat. Vrij snel werden we uitgenodigd voor een bezichtiging. Tobias verzorgde deze bezichtiging en we waren erg enthousiast over het... Wij hebben gereageerd op een woning aan de Graaf Jan Van Nassaustraat. Vrij snel werden we uitgenodigd voor een bezichtiging. Tobias verzorgde deze bezichtiging en we waren erg enthousiast over het huis. Helaas kregen we de volgende dag (erg snel) bericht dat er voor een andere kandidaat is gekozen. Wij balen, maar niks aan te doen. Echter belde Nick een week later met de vraag of we nog interesse hadden in de woning. Dat was zeker het geval. Nick heeft ons goed geïnformeerd per mail en op het kantoor van perfectrent. Uiteindelijk hebben we op oudjaarsdag de sleutel in ontvangst, binnen 2 weken. Hele fijne service!

Welke punten heeft u als bijzonder positief ervaren bij Perfectrent? / What aspects of Perfectrent have you experiences as particularly positive?

Het snelle handelen en de kennis van zaken.

Welke verbeterpunten raad u Perfectrent aan? / Which points of improvement do you recommend Perfectrent?

Bereikbaarheid voor klanten, telefonisch is perfect rent lastig te bereiken.

Margot

Bij PerfectRent een prachtige, nieuw gerenoveerde woning aan de 1e Middellandstraat mogen huren! Het inplannen van de bezichtiging ging vlot en de eisen (om als huurder in aanmerking te mogen komen)... Bij PerfectRent een prachtige, nieuw gerenoveerde woning aan de 1e Middellandstraat mogen huren! Het inplannen van de bezichtiging ging vlot en de eisen (om als huurder in aanmerking te mogen komen) waren helder. Gedurende het gehele proces met verschillende verhuurmakelaars van PerfectRent contact gehad. Ondanks dat er snel geschakeld moest worden (documenten moesten zeer vlot aangeleverd worden, omdat de verhuurperiode twee weken na bezichtiging van het appartement van start ging), was het contact prettig en duidelijk.

Lastig puntje, dat er vóór 12.00uur 's ochtends geen telefonisch contact met het algemene nummer van PerfectRent opgenomen kan worden: door mijn zeer onregelmatige werk, was het daardoor soms een uitdaging om tussen alle werkzaamheden door één van de medewerkers van PerfectRent te spreken te kunnen krijgen. Daarnaast wellicht goed geen loze beloftes te doen over de oplevering van de woning. Bij oplevering van de woning was één raam nog niet geplaatst (deze is overigens wel tijdelijk netjes dichtgemaakt met houten platen). Er werd mij verzekerd dat dit raam binnen een week na oplevering geplaatst zou worden, maar deze zit er helaas nog altijd niet in (vier weken later). In deze tijd van het jaar toch een koude bedoeling :-).

Verder: prettige contact, nette website en een goed aanbod van huurwoningen. Dank voor deze mooie woning!

- Helder in de communicatie
- Prettig team

- Voor 12.00 uur op werkdagen bereikbaar zijn op het algemene nummer
- Geen loze beloften doen over uiteindelijke oplevering van de woning, wanneer dit niet zeker is

Natasja Smeets

Echt tot op de puntjes geregeld. Mooie woningen in hun aanbod en je wordt echt prima geholpen. Na twee bezichtigingen al een woning gevonden.

Erg mooi aanbod en je wordt ontzettend goed geholpen door Perfectrent.

nvt

J. Lisser

Professioneel en snelle afhandeling van zaken.

Smildfoods

Ik heb het net ontdekt

10punten

Mickey

Van begin tot eind alles goed geregeld.
Elke keer binnen de afgesproken tijd antwoord of informatie gekregen.
Al het papierwerk etc werd snel geregeld en ik kon al snel mijn nieuwe...
Van begin tot eind alles goed geregeld.
Elke keer binnen de afgesproken tijd antwoord of informatie gekregen.
Al het papierwerk etc werd snel geregeld en ik kon al snel mijn nieuwe woning in.

De formaliteit, punctualiteit en de vriendelijkheid.

Kennis over de woning die verhuurd wordt en afspraken die gemaakt zijn tussen huurder en verhuurder.

Edith

Met behulp van Perfectrent een mooi appartement gevonden! Wij hebben in totaal twee bezichtigingen gehad via Perfectrent, beide appartementen waren erg goed onderhouden.
Fijne communicatie...
Fijne communicatie gedurende het hele proces: van bezichtiging tot sleuteloverdracht.
Wij zijn heel tevreden en raden Perfectrent zeker aan!

Peter

We had a great experience looking for an apartment with Perfectrent. Tobias and his team were extremely helpful, suggesting alternative options, accommodating our viewings, and following up after... We had a great experience looking for an apartment with Perfectrent. Tobias and his team were extremely helpful, suggesting alternative options, accommodating our viewings, and following up after handover. Overall, a pleasant experience. Highly recommended.

Henk Luiting

Perfectrent heeft alles prima geregeld!

- Duidelijke site, ideaal dat ze automatisch voorstellen doen met geschikte kamers.
- Veel keuze uit mooie kamers.
- Fijne communicatie met Jennifer

Voor mensen die niet zomaar vrij kunnen krijgen met werken is het misschien makkelijk iets flexibeler te kunnen zijn in de sleuteloverdracht.

Ilse

In tegenstelling tot andere makelaars vraagt Perfect Rent geen geld terwijl je wel snel aan een appartement komt. Tobias gaat echt voor je aan het werk, echt een aanrader!

Kosteloze snelle service.

De vervolg stappen na het in aanmerking komen voor een appartement kunnen makkelijker en korter worden verwoord.