Hoe tevreden bent u over de website van Perfectrent? / How satisfied are you with the website of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over het tijdig nakomen van afspraken door Perfectrent? / How satisfied are you with the timely fulfillment of agreements of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over de inzet en enthousiasme van Perfectrent? / How satisfied are you about the commitment and enthusiasm of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over de aanwezige kennis van Perfectrent? / How satisfied are you with the present knowledge of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u met de reactietijd van Perfectrentt? / How satisfied are you with the response time of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van Perfectrent? / How satisfied are you with the friendliness of Perfectrent?
9.5/10

Tim

Wij zijn uitstekend geholpen door Angela. Was goed te bereiken per telefoon, mail en WhatsApp. Vragen werden direct beantwoord.

Welke punten heeft u als bijzonder positief ervaren bij Perfectrent? / What aspects of Perfectrent have you experiences as particularly positive?

Goed bereikbaar. Duidelijk in de communicatie.

Welke verbeterpunten raad u Perfectrent aan? / Which points of improvement do you recommend Perfectrent?

Geen.

Joost

Goed: snelle en adequate service

Reactietijd

Lucas

Angela heeft ons geweldig geholpen bij het vinden van ons nieuwe appartement! De service die ze levert is zeer goed en bovenal bijzonder vriendelijk. Een enorme aanrader!

De reactietijd en klantvriendelijkheid

Margot Kersing

Goede dienstverlening van perfect rent. Goed aanbod, ook als je geen vast contract hebt en/of huisdier. Snel en duidelijk antwoord op vragen en makkelijk afspraak te maken voor...

Ook aanbod als je wil huren zonder vast contract en met huisdier.

N.V.T.

Tineke van der Tuin

Angela heeft onze vragen snel opgepakt. Het mailcontact was goed. De vragen die we stelden werden goed en snel geantwoord. Het regelen van een aannemer voor de klus die nog geklaard moest worden...

De snelheid van het regelen van bepaalde zaken.

Telefonische bereikbaarheid kan beter. Dit is alleen mogelijk tussen bepaalde tijdstippen.

Adam

Erg fijn geholpen door Angela. Konden flexibel afspraken maken, was zeer stipt en vriendelijk. Ze dacht met ons mee wat ook zeer prettig was voor ons.

Het mee denken en de mogelijkheid voor flexibele afspraken.

Iris Snel

Erg goed geholpen met het vinden van een nieuwe woning dankzij Angela! Ik ben haar erg dankbaar.

De reactietijd. Nadat ik had gereageerd op de woning, belde Angela mij meteen. Erg fijn contact.

Op dit moment geen

Tonke van Laar

Snel, adequaat en klantvriendelijk geholpen.

Angela is een enthousiaste en kundige makelaar die ons uitstekend heeft geholpen om bij de Statensingel naar binnen te komen.

Huurprijs is aan de hoge kant, dit had Angela beter voor ons kunnen regelen. ; )

Cornus Vastgoed

Sinds enkele jaren doet Perfectrent de verhuur van onze woningen. Dit gaat vanaf het begin naar volle tevredenheid. Naast de snelle verhuur worden de adviezen altijd zeer gewaardeerd.

- klantvriendelijkheid
- kennis

eenwoninghuren

Al jaren verhuur ik mijn appartementen via PerfectRent, met veel succes en veel plezier. Snel, deskundig en correct naar huurder en naar mij.