Hoe tevreden bent u over de website van Perfectrent? / How satisfied are you with the website of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over het tijdig nakomen van afspraken door Perfectrent? / How satisfied are you with the timely fulfillment of agreements of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over de inzet en enthousiasme van Perfectrent? / How satisfied are you about the commitment and enthusiasm of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over de aanwezige kennis van Perfectrent? / How satisfied are you with the present knowledge of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u met de reactietijd van Perfectrentt? / How satisfied are you with the response time of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van Perfectrent? / How satisfied are you with the friendliness of Perfectrent?

Michèle

We hebben een huur appartement gevonden via Perfect Rent. Fijne makelaar zonder extra kosten!

Welke punten heeft u als bijzonder positief ervaren bij Perfectrent? / What aspects of Perfectrent have you experiences as particularly positive?

Gelukkig konden we gebruik maken van een borgsteller om aan de voorwaarden te voldoen.

Welke verbeterpunten raad u Perfectrent aan? / Which points of improvement do you recommend Perfectrent?

Het formulier wat we uiteindelijk moesten laten ondertekenen door onze borgsteller kwam erg laat (1 dag voor we het moesten inleveren) wat erg onhandig was ivm werk en borgsteller die niet in de buurt woont. Als het kan zou ik de klanten hiervoor wat meer tijd geven om dit te regelen.

Danny Noordhoek

Wij hebben gereageerd op een woning aan de Graaf Jan Van Nassaustraat. Vrij snel werden we uitgenodigd voor een bezichtiging. Tobias verzorgde deze bezichtiging en we waren erg enthousiast over het...

Het snelle handelen en de kennis van zaken.

Bereikbaarheid voor klanten, telefonisch is perfect rent lastig te bereiken.

Margot

Bij PerfectRent een prachtige, nieuw gerenoveerde woning aan de 1e Middellandstraat mogen huren! Het inplannen van de bezichtiging ging vlot en de eisen (om als huurder in aanmerking te mogen komen)...

- Helder in de communicatie
- Prettig team

- Voor 12.00 uur op werkdagen bereikbaar zijn op het algemene nummer
- Geen loze beloften doen over uiteindelijke oplevering van de woning, wanneer dit niet zeker is

Natasja Smeets

Echt tot op de puntjes geregeld. Mooie woningen in hun aanbod en je wordt echt prima geholpen. Na twee bezichtigingen al een woning gevonden.

Erg mooi aanbod en je wordt ontzettend goed geholpen door Perfectrent.

nvt

J. Lisser

Professioneel en snelle afhandeling van zaken.

Smildfoods

Ik heb het net ontdekt

10punten

Mickey

Van begin tot eind alles goed geregeld.
Elke keer binnen de afgesproken tijd antwoord of informatie gekregen.
Al het papierwerk etc werd snel geregeld en ik kon al snel mijn nieuwe...

De formaliteit, punctualiteit en de vriendelijkheid.

Kennis over de woning die verhuurd wordt en afspraken die gemaakt zijn tussen huurder en verhuurder.

Edith

Met behulp van Perfectrent een mooi appartement gevonden! Wij hebben in totaal twee bezichtigingen gehad via Perfectrent, beide appartementen waren erg goed onderhouden.
Fijne communicatie...

Peter

We had a great experience looking for an apartment with Perfectrent. Tobias and his team were extremely helpful, suggesting alternative options, accommodating our viewings, and following up after...

Henk Luiting

Perfectrent heeft alles prima geregeld!

- Duidelijke site, ideaal dat ze automatisch voorstellen doen met geschikte kamers.
- Veel keuze uit mooie kamers.
- Fijne communicatie met Jennifer

Voor mensen die niet zomaar vrij kunnen krijgen met werken is het misschien makkelijk iets flexibeler te kunnen zijn in de sleuteloverdracht.