Hoe tevreden bent u over de website van Perfectrent? / How satisfied are you with the website of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over het tijdig nakomen van afspraken door Perfectrent? / How satisfied are you with the timely fulfillment of agreements of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over de inzet en enthousiasme van Perfectrent? / How satisfied are you about the commitment and enthusiasm of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u over de aanwezige kennis van Perfectrent? / How satisfied are you with the present knowledge of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u met de reactietijd van Perfectrentt? / How satisfied are you with the response time of Perfectrent?
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van Perfectrent? / How satisfied are you with the friendliness of Perfectrent?
9.5/10

Fam. Kaak

Prettig, vriendelijk en vlot in de communicatie. Alles is prima en snel afgehandeld.

Welke punten heeft u als bijzonder positief ervaren bij Perfectrent? / What aspects of Perfectrent have you experiences as particularly positive?

Snelle afwikkeling.

Welke verbeterpunten raad u Perfectrent aan? / Which points of improvement do you recommend Perfectrent?

Geen.

Daniel Vlaardingerbroek

Hele prettige ervaring, alle vragen werden snel beantwoord en alles werd snel geregeld.

De correspondentie met de makelaar was erg fijn, er werd actief meegedacht en snel gereageerd.

nvt

Wytske Gerbrandij

In november 2019 heb ik via Perfectrent een appartement gehuurd. De makelaar was ontzettend vriendelijk en duidelijk.

De goede communicatie met de makelaar en de vriendelijkheid.

Geen verbeterpunten. Er was wel een klein beetje ruis in het contact maar dat kwam door de verhuurder.

Marciano

Prettige ervaring. De communicatie is direct, laagdrempelig en professioneel. Binnen no time was het huren van een appartement geregeld.

Het positieve vind ik is dat er niet alleen naar cijfers wordt gekeken, maar ook naar het verhaal van de huurder (motivatie).

nvt

S. Pinar

Snel en accuraat

Sophie

De service vond ik erg prettig, vooral het persoonlijk contact met Sander. Ik kon alles aan hem vragen en hij gaf mij het vertrouwen dat er een leuke woning voor mij bij zat, met resultaat!

Het contact met Sander

Nadia de Jong

Zeer positief. Alles was duidelijk, snel en vriendelijk.

Enthousiasme en eerlijkheid

Niks

Charles

De communicatie omtrent de eerste bezichtiging was heel duidelijk en dat zag je terug in alle andere fases tot en met de sleutel krijgen van het huis. Dat gaf een heel prettig gevoel, dat je wist... De communicatie omtrent de eerste bezichtiging was heel duidelijk en dat zag je terug in alle andere fases tot en met de sleutel krijgen van het huis. Dat gaf een heel prettig gevoel, dat je wist waar je aan toe bent! Ook in een zeer moeilijke tijd voor ieder, COVID-19, wisten ze alles meer dan degelijk af te sluiten.

Vriendelijkheid, kennis, ze weten wat de klant wilt en de heel erg tevreden hoe ze het hebben afgehandeld van A tot Z.

Julius en Ellen

De samenwerking met Perfectrent is secuur, snel en erg persoonlijk.

De samenwerking met Perfectrent is secuur, snel en erg persoonlijk.

Tijdens het zoeken naar een woning viel Perfectrent ons op als makelaar omdat zij geen inschrijfkosten vroegen, wat hen onderscheidt van veel concurrenten en ons een gevoel van vertrouwen gaf.

Dat gevoel was goed ingeschat, bij onze eerste bezichtiging was het al raak. Nadat wij een dag na de bezichtiging te horen kregen dat wij als kandidaat aan de verhuurder werden aangedragen ging het heel snel. Doordat alles snel moet worden geregeld kon er best druk bij ons ontstaan maar Sander hielp ons heel nauwkeurig en op vriendelijke wijze door het proces van alle documenten op orde krijgen heen. Iets meer dan een maand later kregen we de sleutels en ondertussen wonen wij heel prettig in onze nieuwe huurwoning.

- Snelle en persoonlijke service
- Geen inschrijfkosten
- Werknemers zijn vriendelijk, bekwaam en nauwkeurig

Peter Fokker

We hebben een erg goede ervaring met zowel Sander als met Perfect rent. De service, de helderheid en de toegankelijkheid is erg goed bevallen

De snelle service, de goede reacties, de leuke tour

voor zover heb ik die niet