Fire Proof Solutions

Dus

prijs en kwaliteit verhouding is erg goed. En is nu ook leuk om je website bij te houden.

Voedselbank Losser

PERFECT MANAGE PERFECT!!

Perfectmanage heeft de website voor de Voedselbank Losser opgezet. Dat is naar alle tevredenheid verlopen. De website is gemakkelijk toegankelijk en kan prima worden beheerd. Tom Schasfoort en zijn team staan direct paraat bij vragen en zijn op vrijwel elk moment bereid tot ondersteuning waar dat nodig is. De communicatie met hen verloopt 100%! Bovendien is Prefectmanage erg kundig en mede daardoor zijn vragen/problemen in no-time opgelost. De website zelf is helder en heeft geeft een mooi beeld. Perfectmanage heeft zich perfect laten gelden!!

enders entertainment

Super klant vriendelijk

Kort gezegd perfectmanage denkt met je mee, ze zijn prijs technisch goedkoop en ze hebben toch een super helpdesk.
Meerkan je toch niet wensen ?

De Nederlandse Flex Partner b.v.

Geen afdeling, maar Service en klantgerichtheid!.

Toezegging altijd nagekomen, waarna toezegging het gevraagde dan ook daadwerkelijk word uitgevoerd. Onze kantoor heeft meerdere sites afgenomen en diensten van perfect manage zijn aangeraden bij onze klanten welke tevens ook diensten afnemen. Zoals wij dat zeggen als bedrijfsslogan . "GEWOON OP ZIJN HOLLANDS" www.nl-flex.nl ??

De Toverbal

Topservice!

Geweldige service!
Wij zijn ontzettend snel en goed geholpen

Velo van der Bij

Gebruiksvriendelijk

Het bedrijf denkt enorm mee in oplossingen en is nooit te 'beroerd' om te helpen bij problemen

LSV Lonneker

Uitermate tevreden met de geboden service!

Mocht er een probleem zijn dan wordt er via de livechat al vaak een oplossing aangedragen, maar het systeem is zo perfect te managen dat dit bijna niet nodig is.

Verder de korte lijntjes en de tips en het advies wat klanten gegeven wordt is uitstekend!

la petite montagne

Perfectmanage kan beter perfectservice heten

Ondanks weinig informatie van mijn kant was perfectmanage al in staat een goede demo te maken. Bij het later aanpassen van de demo naar de definitieve versie werden problemen snel opgelost, vragen vlot beantwoord en mijn onkunde in computers goed ondersteund

Best Deal Keukens

Perfecte service, ideaal product.

Perfect manage heeft het voor elkaar gekregen een bedrijf als het onze te voorzien van een professionele website in een zeer korte tijd. We zijn in staat zelf aanpassingen te doen zonder al te veel kennis. En als we even iets niet snappen staan de medewerkers van perfect manage direct klaar om ons te begeleiden.

Top service!

Ontzettend goede klantenservice, snel en professioneel. Bied meer dan de standaard en zoekt samen met je de juiste oplossing. Iets dat ik mis bij andere hosting/web bedrijven.