la petite montagne

Perfectmanage kan beter perfectservice heten

Ondanks weinig informatie van mijn kant was perfectmanage al in staat een goede demo te maken. Bij het later aanpassen van de demo naar de definitieve versie werden problemen snel opgelost, vragen vlot beantwoord en mijn onkunde in computers goed ondersteund

Best Deal Keukens

Perfecte service, ideaal product.

Perfect manage heeft het voor elkaar gekregen een bedrijf als het onze te voorzien van een professionele website in een zeer korte tijd. We zijn in staat zelf aanpassingen te doen zonder al te veel kennis. En als we even iets niet snappen staan de medewerkers van perfect manage direct klaar om ons te begeleiden.

Top service!

Ontzettend goede klantenservice, snel en professioneel. Bied meer dan de standaard en zoekt samen met je de juiste oplossing. Iets dat ik mis bij andere hosting/web bedrijven.

René van Ballegooijen | Vortical Video Productions

Prima kwaliteit, topservice!

Levering van goede websites die erg gemakkelijk zelf te onderhouden zijn! Als je een vraag hebt, word je meteen geholpen. Er wordt alles aan gedaan om je zo snel en zo goed mogelijk van dienst te zijn, zodat je meteen verder kunt.

Johan Vos Tuinen

Perfect Manage...Perfectly managed...

Supersnel antwoord op mijn vragen...Hulp op afstand bijvoorbeeld: ideaal bij het instellen van email.

Lieve Kiekjes Fotografie

Tevredenheid staat hoog in het vaandel

vragen worden snel beantwoord, ze helpen je met alles.
Het is een zeer klantvriendelijk bedrijf.

DCS Taxatie & Advies B.V.

Er is een snelle uitstekende service bij vragen of onduidelijkheden!

GVK

Perfectmanage, een succesformule!

Perfectmanage combineert een éénvoudige manier van een website bouwen met een perfecte en razendsnelle service voor een eerlijke prijs. Tom en zijn team staan ook buiten de "kantooruren" voor je klaar, een woord is een woord en dit wordt steeds nagekomen. Zeer aangenaam als je in het begin start met de website op te bouwen.
Wegens een ongeval heb ik helaas mijn activiteit / site moeten sluiten.
Ook hier werd begripvol en zeer flexibel aangaande de opzegging van het contract.
Kortom, PERFECTMANGE maakt haar bedrijfsnaam meer dan waar.

Service Installatietechniek Joossen

Zeer tevreden

zeer goede hulp bij eventueel problemen

GH-Ballooning

Snelle reactie op mijn vragen

Als ik met vragen over mijn website zit hoef ik Tom maar te benaderen en hij reageert heel erg snel en is goed behulpzaam. Mocht ik er zelf daarna nog niet uitkomen, dan regelt hij het zelf, pakt het op en het resultaat op de site is goed zichtbaar.
Ik vind wel dat er wat meer persoonlijkheid vanuit Perfect manage mag komen. Ik ben dan misschien iets van de oude stempel. Een adres i.p.v. een postbus en persoonlijk (telefonisch) contact i.p.v. digitaal contact geeft toch iets "meer"

Reactie Perfectmanage:

Hartelijk dank voor uw review en de opbouwende kritiek.

Om de prijzen voor onze klanten zo scherp mogelijk te houden en om als kleinere organisatie flexibel te blijven zijn wij bereikbaar via live-chat, e-mail maar ook via een terugbelverzoek. Dit omdat wij ook vinden dat de mogelijkheid tot een persoonlijk gesprek zeker aanwezig moet zijn. Wanneer u een terugbelverzoek invult op onze website (of per e-mail of live chat doorgeeft) dan bellen wij altijd zo spoedig mogelijk terug.

Maakt u dus gerust gebruik van deze optie als u ons persoonlijk wilt spreken! Wij helpen u graag!