Franssen schilderwerken VOF

Franssen schilderwerken VOF is blij et Perfectmanage en onze nieuwe website.

Super begeleiding en hulp bij het maken van onze website.Ook na afronding van de site blijven ze je ondersteunen en tips geven.
Wij zijn erg blij met de support en onze nieuwe website.Alles werkt prima,wij kunnen het iedereen aanbevelen.
Goede service voor een betaalbare eerlijke prijs.

Wouters Mulriservice

Goede snelle service

De demo versie die wij aangevraagd hadden was snel en super mooi van opzet. Het was eigenlijk verder voor ons heel goed te doen om de site persoonlijk in te vullen.
Ook via de live chat worden alle vragen duidelijk beantwoordt. Er wordt meegedacht en er werd zelfs telefonisch contact opgenomen met ons, om te vragen of het gelukt was.

Dus van ons een dikke pluim!

Slagerij & Worstmakerij Theo van der Peet, Boekelo

Onze site springt er uit!

Als wij hulp nodig hebben krijgen wij dat snel en goed, per mail.
Wij hebben een mooie site waar veel op wordt gekeken en uiteindelijk op wordt gereageerd.
Een PDF er op zetten zou iets eenvoudiger moeten zijn en een tekstverwerker zoals word zou ook fijn zijn.
Maar.... wij redden ons er mee.

Reactie Perfectmanage:

Hartelijk dank voor de leuke review!

Ter informatie: een PDF erop zetten is met een paar simpele klikken te realiseren. Ook een tekst-editor vergelijkbaar met WORD is gewoon beschikbaar in ons systeem.

De online tekst-editors zijn echter altijd iets minder uitgebreid dan WORD omdat hiervoor andere techniek gebruikt wordt, maar de meeste (benodigde) opties (bijvoorbeeld: tekst opmaken, afbeeldingen of media invoegen, links invoegen, bestanden (PDF) invoegen, youtube video's invoegen, etc, etc) zitten er gewoon in.

Kunt u ze niet direct vinden dan leggen wij het graag nog een keer uit aan de hand van een afstand-sessie.

Vraag ons gerust! Wij helpen u graag!

Klantenservice Perfectmanage

Prima service

overal een antwoord op.

Timeless Memories / 4U Fotografie

Geweldige websitebouwers

Vanaf het eerste contact een vriendelijke, duidelijke en goed luisterende helpdesk. Dit houd niet op wanneer je de website hebt aangeschaft. De responstijd bij vragen is snel, zelfs in het weekeind. De website is eenvoudig in gebruik en kan erg makkelijk zelf de pagina's aanpassen en foto's wisselen. De prijs is all in, geen addertjes onder het gras en de support is een voorbeeld voor heel veel bedrijven. De website is full responsive en werkt echt overal op. Ik heb erg veel positieve reacties mogen ontvangen over "mijn" website.

me graphics

Website realisatie

snelle dienstverlening, vriendelijk, interessante prijs, volgens mij technisch heel goed en qua vormgeving een paar kleine minpuntjes

airco-swinkels.nl

Perfectmanage is een super bedrijf, zou niet weten wat ik zonder hun moest doen

Staan altijd voor je klaar ,en ook nog eens super snel.

G. Nordkamp Stukadoorsbedrijf

Sterke kwalitieit voor een zachte prijs!

Heldere communicatie, ook voor iemand die geen ervaring heef met een website ondehouden.
De website is door perfectmamage al mooi ingericht zodat wij in ons eigen tempo de website verder kunnen bouwen.

De Chat-functie is een uitkomst!

Wij zijn heel erg tevreden.......

Paard en menZ

Top service!

Na aanmelding kreeg ik op hele korte termijn een proefversie van mijn uiteindelijke site. Als leek in ICT- wereld was 't in eerste instantie "abacadabra" maar met behulp van de online helpdesk heb ik een érg mooie site gekregen!
Vaak krijg ik positieve reacties op mijn site wat ik grotendeels te danken heb aan perfect manage!
De site is (na de nodige tips en adviezen) gemakkelijk zelf bij te houden.
Kortom; ik zou perfect manage zéér zeker aanraden als je op zoek bent naar een professioneel team wat je bijstaat bij alle vragen over jouw site!

Dierenartsenpraktijk Tonnema

Meedenken en vooruitkijken

Sinds ruim een jaar ben ik overgestapt naar Perfectmanage. De overstap is prima begeleid, de site mooi opgebouwd en onderhoud en veranderingen worden waar mogelijk ruim van te voren aangekondigd. Op die manier kan ik mijn werk doen zonder me zorgen te hoeven maken over de website.