D.koopmans Stucadoor & Afwerkingsbedrijf

Goed , snel en duidelijk

Na het invullen was het binnen 24 uur geregeld en werd zelfs al netjes opgebeld door 1 van de medewerkers of ze mijn nog ergens mee konden helpen en of alles duidelijk was echt top

Perfecte snelle service.

Als je problemen en/of vragen hebt zijn er altijd. Ze helpen altijd erg snel en vakkundig.
Echt een specialist op het vakgebied, ze zijn altijd op de hoogte van problemen en risico’s.

Kernvoud

Site maken dwingt tot kritisch nadenken over invulling en klantvriendelijkheid (onlinemarketing)

Mooi dat je zo je eigen site kunt samenstellen en naar smaak kunt indelen. Een aantal zaken vind ik wel lastig, maar ik ben van plan hiervoor nog ondersteuning te vragen als ik de inhoud goed op een... Mooi dat je zo je eigen site kunt samenstellen en naar smaak kunt indelen. Een aantal zaken vind ik wel lastig, maar ik ben van plan hiervoor nog ondersteuning te vragen als ik de inhoud goed op een rij heb. De keuzevrijheid is voor mij zelfs wat te groot. Moet over zoveel nadenken. Ik wil het graag zelf doen, maar de techniek erachter ontdek ik niet snel genoeg. Ben ook geen man van deze digitijd. Zoveel vragen, maar er is gelukkig goede hulp, dan komen we er wel, daar heb ik wel vertrouwen in. Het contact is goed en dienst bereid.

Bernard Vriezen

Top service!

Accuraat en snel handelen, goede uitleg en service!

Kos Sales & Recruitment

Absolute unique sellingpoints zijn de service, de gebruiksvriendelijkheid en de heldere layout

Mijn ervaring is zeer positief omdat er binnen een relatief kort tijdsbestek een hele professionele website de lucht is in gegaan. Ik durf iedereen die met een website aan de slag wil gaan blind... Mijn ervaring is zeer positief omdat er binnen een relatief kort tijdsbestek een hele professionele website de lucht is in gegaan. Ik durf iedereen die met een website aan de slag wil gaan blind doorverwijzen naar perfectmanage!!!

Duidelijk, overzichtelijk en goede ondersteuning

Het proces gaat erg snel. Binnen korte tijd is alles geregeld, goede feedback en ondersteuning. Het systeem is niet heel moeilijk en is duidelijk aangegeven. Als je er even niet uitkomt is er via de... Het proces gaat erg snel. Binnen korte tijd is alles geregeld, goede feedback en ondersteuning. Het systeem is niet heel moeilijk en is duidelijk aangegeven. Als je er even niet uitkomt is er via de chat zeer snel contact dus dat werkt erg prettig!

Die is er nog niet. Website is nog in ontwikkeling.

Mijn kennismaking met een website

Vlotte en duidelijke antwoorden. Goeie hulp op afstand. Heldere informatie.

Stone-Trade BV

Doeltreffend en klantvriendelijk

Snelle reactietijd bij het beantwoorden van vragen.
Zelfs voor de Dummy een gemakkelijk aan te passen website.
correcte begeleiding van het verhuizen en omzetten van mail instellingen etc.

AVO repair

Snel, persoonlijk, professioneel

De persoonlijke benadering vind ik uitstekend. Je krijgt vrijwel direct antwoord op je vragen. Daarbij levert Perfectmanage ook een uitstekend product waar wij heel goed mee uit voeten kunnen.... De persoonlijke benadering vind ik uitstekend. Je krijgt vrijwel direct antwoord op je vragen. Daarbij levert Perfectmanage ook een uitstekend product waar wij heel goed mee uit voeten kunnen. Eenvoudig om de site te vullen met content. Al mijn kennissen denken nu dat ik een specialist ben in het maken van web sites. Leuk toch!
Wij zullen onze relaties Perfectmanage zeker aanbevelen.

Franssen schilderwerken VOF

Franssen schilderwerken VOF is blij et Perfectmanage en onze nieuwe website.

Super begeleiding en hulp bij het maken van onze website.Ook na afronding van de site blijven ze je ondersteunen en tips geven.
Wij zijn erg blij met de support en onze nieuwe website.Alles...
Wij zijn erg blij met de support en onze nieuwe website.Alles werkt prima,wij kunnen het iedereen aanbevelen.
Goede service voor een betaalbare eerlijke prijs.