Easy Gifts Benelux B.V

Beoordeling nieuwe sites Easy Gifts en Laserconcurrent

Kort gelden heb ik besloten om onze sites aan te pakken en een modernere uitstraling te geven. Al snel kwam ik in contact met Perfectmanage.nl. De service is werkelijk razendsnel en je krijgt een goede ondersteuning. De site is heel simpel zelf te bewerken en zo gemaakt dat iedereen het kan. Binnen 24 uur had ik al een ontwerp en na wat kleine aanpassingen was de site binnen een week al online. Echt een aanrader voor een nieuwe site om je bestaande site een moderne update te geven!

Peter Harks
Easy Gifts Benelux B.V.

VM.i duurzamegevelafwerking

Super snelle en betrokken service!!!

- Zeer snel reageren
- Erg betrokken en behulpzaam

D.koopmans Stucadoor & Afwerkingsbedrijf

Goed , snel en duidelijk

Na het invullen was het binnen 24 uur geregeld en werd zelfs al netjes opgebeld door 1 van de medewerkers of ze mijn nog ergens mee konden helpen en of alles duidelijk was echt top

Perfecte snelle service.

Als je problemen en/of vragen hebt zijn er altijd. Ze helpen altijd erg snel en vakkundig.
Echt een specialist op het vakgebied, ze zijn altijd op de hoogte van problemen en risico’s.

Kernvoud

Site maken dwingt tot kritisch nadenken over invulling en klantvriendelijkheid (onlinemarketing)

Mooi dat je zo je eigen site kunt samenstellen en naar smaak kunt indelen. Een aantal zaken vind ik wel lastig, maar ik ben van plan hiervoor nog ondersteuning te vragen als ik de inhoud goed op een rij heb. De keuzevrijheid is voor mij zelfs wat te groot. Moet over zoveel nadenken. Ik wil het graag zelf doen, maar de techniek erachter ontdek ik niet snel genoeg. Ben ook geen man van deze digitijd. Zoveel vragen, maar er is gelukkig goede hulp, dan komen we er wel, daar heb ik wel vertrouwen in. Het contact is goed en dienst bereid.

Bernard Vriezen

Top service!

Accuraat en snel handelen, goede uitleg en service!

Kos Sales & Recruitment

Absolute unique sellingpoints zijn de service, de gebruiksvriendelijkheid en de heldere layout

Mijn ervaring is zeer positief omdat er binnen een relatief kort tijdsbestek een hele professionele website de lucht is in gegaan. Ik durf iedereen die met een website aan de slag wil gaan blind doorverwijzen naar perfectmanage!!!

Duidelijk, overzichtelijk en goede ondersteuning

Het proces gaat erg snel. Binnen korte tijd is alles geregeld, goede feedback en ondersteuning. Het systeem is niet heel moeilijk en is duidelijk aangegeven. Als je er even niet uitkomt is er via de chat zeer snel contact dus dat werkt erg prettig!

Die is er nog niet. Website is nog in ontwikkeling.

Mijn kennismaking met een website

Vlotte en duidelijke antwoorden. Goeie hulp op afstand. Heldere informatie.

Stone-Trade BV

Doeltreffend en klantvriendelijk

Snelle reactietijd bij het beantwoorden van vragen.
Zelfs voor de Dummy een gemakkelijk aan te passen website.
correcte begeleiding van het verhuizen en omzetten van mail instellingen etc.