Rijschool A35

Ik ben als eigenaar van Rijschool A35 te Enschede zeer tevreden over Perfectmanage. DE rijschool bestaat 15 jaar en ik heb verschiilende website's laten maken c.q. gehad. Met een website van... Ik ben als eigenaar van Rijschool A35 te Enschede zeer tevreden over Perfectmanage. DE rijschool bestaat 15 jaar en ik heb verschiilende website's laten maken c.q. gehad. Met een website van Perfectmanage kan ik echt uitleven, mijn "creatieve" kant laten zien en dat is wat ik bij vorige website's miste. Uitbreiden is geen punt. Ik raad het een ieder aan die een website en/of webshop op wil zetten.

De sterke punten vind je in bovenstaande tekst terug !

Prima ervaringen qua opzet website en snelheid van handelen en reageren

alert op vragen en het zoeken naar oplossingen

Windkracht Sien

Prima service en met heldere informatie die ook goed te vinden is op de website van Perfectmanage.

Snelle respons op vragen.
Communicatie aanpassen op kennisniveau van de klant.

Jan Horstink h/o Milieu Visie

Geweldig, vooral het zelf aanpassen is leuk om te doen en dan de support en nu het resultaat, super !.

De adequate hulp en dat op afstand ongekend.

Simone Gerard Fotografie

Prima service, goede adviezen, snelle afhandeling,

Deskundig, snel, klantvriendelijk. Redelijke prijzen.

Sono

Onze ervaringen met Perfectmanage zijn uitstekend, de website werd als demo gratis opgemaakt in onze huisstijl en het zag er meteen zeer goed uit. De reactietijd bij vragen is super snel en er... Onze ervaringen met Perfectmanage zijn uitstekend, de website werd als demo gratis opgemaakt in onze huisstijl en het zag er meteen zeer goed uit. De reactietijd bij vragen is super snel en er worden duidelijke antwoorden gegeven. Het Perfectmanage systeem is zeer gebruiksvriendelijk en heeft meer mogelijkheden dan in eerste instantie gedacht. De website is zeer goed te bekijken via mobiel, IPad en Desktop.

Kwaliteit en betrouwbaarheid.

Vlinder Bach Bloesem Therapie

Wilde de uitdaging met mezelf aangaan om te leren mijn eigen website te creëren en beheren, met Perfectmanage als basis. De demo website die ik toegestuurd kreeg was verbluffend prachtig, het heeft... Wilde de uitdaging met mezelf aangaan om te leren mijn eigen website te creëren en beheren, met Perfectmanage als basis. De demo website die ik toegestuurd kreeg was verbluffend prachtig, het heeft mijn verwachtingen meer dan overtroffen. Het invoegen van tekst en fotomateriaal is veel eenvoudiger dan ik had gedacht. Door de goede support voelde ik me aangemoedigd om mezelf a.h.w. te coachen dit te leren. Het is me gelukt! Zonder PerfectManage had ik dit niet gered, zeker niet in zo'n korte tijd! Dit bedrijf krijgt van mij dus een hele dikke 10!

Snelle interactie, goede support, zeer professioneel en kundig!

Hendriks Mtb en Fiets service

Nou ik heb alleen maar lof over Perfectmanage , voor mij was een website maken een drama. Want ik kan wel wat met computers omgaan maar dit was boven mijn pet. Met hun voorbeeld en wat aanpassingen... Nou ik heb alleen maar lof over Perfectmanage , voor mij was een website maken een drama. Want ik kan wel wat met computers omgaan maar dit was boven mijn pet. Met hun voorbeeld en wat aanpassingen heb ik nu een geweldige site laten bouwen en voor een mooi bedrag die het waard is.

Patrick Janssen

Ik heb nu 2 websites hier ondergebracht. Het gevoel na het eerste contact was meteen erg goed. Bij vragen wordt je heel snel geholpen. Echt een top bedrijf.

Je wordt meteen goed geholpen bij vragen. Ze leggen het je goed uit. Vriendelijk. Klantgericht.

Ritish Hoeblal / Olympus Equipment Services B.V.

Zeer positief.

Goede Service.