You Forever

Verbluffend

Mijn ervaringen met Perfectmanage zijn goed.

Deze website heb ik dan ook met veel vertrouwen in handen gegeven van Perfectmanage.
De uitkomst is in een woord.... verbluffend!

De site heeft een modern uitnodigend karakter gekregen, precies zoals ik dat voor ogen had.

De begeleiding vanuit Perfectmanage en de prijs en kwaliteitsverhouding zijn zeer goed.
Ik zal ze zeker aan bevelen bij iedereen die een professionele website

Body Clinic Bedum

Perfect!

Heel snel was mijn website klaar. Voor vragen goed bereikbaar, zowel via chatt als telefonisch. Alles duidelijk en overzichtelijk om zelf bij te houden. Een heel mooi resultaat!

Prima Professionals

Accuraat en helder

Havekaevents

Perfect

Wist niet dat het zo snel kon gaan binnen 24u een site en echt na mijn zin
en de service is top meer kan ik er niet over melden.

Women in Businezz

Hele snelle en goede service!

Een heel makkelijk en goed te volgen systeem. Ze staan constant voor je klaar, je kan makkelijk online direct met ze chatten en ze helpen je direct. Waarna je dan ook echt een topresultaat hebt. Erg blij met m'n website!!

Rustico Italico

Perfecte service en geweldig resultaat!

Ik kreeg de demo binnen 24 uur en die zag er al heel mooi uit. Vervolgens ben ik zelf aan de slag gegaan met het laden van foto's en extra modules en teksten. Dat was echt heel eenvoudig. Op een aantal punten had ik toch wat hulp en advies nodig en de tips + uitleg werd snel gestuurd.

Coaching Praktijk Mergelland

Win-win

Snel, accuraat, klant en gebruiksvriendelijk zowel voor mij als klant bij perfectmanage, alsook de klanten die ik zou willen generen met de professionele website (win-win).

Prettige constructieve samenwerking met de support afdeling en uitleg in hoofdscherm. (win-win)

Professionele moderne opbouw van de website, wat een mooie uitstraling geeft. Datr wat ik wil uitstralen met mijn dienstverlening komt via de site sterk naar voren (win-win).

Prijs en kwaliteitverhouding zeer goed. (win-win)

Win-win
Win situatie voor perfectmanage, aangezien ik zeker hun diensten zal gaan aanbevelen middels de mond op mond reclame. En het gegeven dat perfectmanage het vertrouwen van mij krijgt om de website te bouwen en te onderhouden.

Win situatie voor mij aangezien ik in combinatie met perfectmanage een professionele website heb die aansluit bij de moderne ontwikkelingen van deze tijd, en zodoende ook bij mijn doelgroep.

Easy Gifts Benelux B.V

Beoordeling nieuwe sites Easy Gifts en Laserconcurrent

Kort gelden heb ik besloten om onze sites aan te pakken en een modernere uitstraling te geven. Al snel kwam ik in contact met Perfectmanage.nl. De service is werkelijk razendsnel en je krijgt een goede ondersteuning. De site is heel simpel zelf te bewerken en zo gemaakt dat iedereen het kan. Binnen 24 uur had ik al een ontwerp en na wat kleine aanpassingen was de site binnen een week al online. Echt een aanrader voor een nieuwe site om je bestaande site een moderne update te geven!

Peter Harks
Easy Gifts Benelux B.V.

VM.i duurzamegevelafwerking

Super snelle en betrokken service!!!

- Zeer snel reageren
- Erg betrokken en behulpzaam

D.koopmans Stucadoor & Afwerkingsbedrijf

Goed , snel en duidelijk

Na het invullen was het binnen 24 uur geregeld en werd zelfs al netjes opgebeld door 1 van de medewerkers of ze mijn nog ergens mee konden helpen en of alles duidelijk was echt top