GH-Ballooning

Snelle reactie op mijn vragen

Als ik met vragen over mijn website zit hoef ik Tom maar te benaderen en hij reageert heel erg snel en is goed behulpzaam. Mocht ik er zelf daarna nog niet uitkomen, dan regelt hij het zelf, pakt... Als ik met vragen over mijn website zit hoef ik Tom maar te benaderen en hij reageert heel erg snel en is goed behulpzaam. Mocht ik er zelf daarna nog niet uitkomen, dan regelt hij het zelf, pakt het op en het resultaat op de site is goed zichtbaar.
Ik vind wel dat er wat meer persoonlijkheid vanuit Perfect manage mag komen. Ik ben dan misschien iets van de oude stempel. Een adres i.p.v. een postbus en persoonlijk (telefonisch) contact i.p.v. digitaal contact geeft toch iets "meer"

Reactie Perfectmanage:

Hartelijk dank voor uw review en de opbouwende kritiek.
Hartelijk dank voor uw review en de opbouwende kritiek.
Om de prijzen voor onze klanten zo scherp mogelijk te houden en om als kleinere organisatie flexibel te blijven zijn wij bereikbaar via live-chat, e-mail maar ook via een terugbelverzoek. Dit omdat wij ook vinden dat de mogelijkheid tot een persoonlijk gesprek zeker aanwezig moet zijn. Wanneer u een terugbelverzoek invult op onze website (of per e-mail of live chat doorgeeft) dan bellen wij altijd zo spoedig mogelijk terug.
Maakt u dus gerust gebruik van deze optie als u ons persoonlijk wilt spreken! Wij helpen u graag!

Schoonheidssalon Elles

Erg goed??!! Zeer tevreden!

Heb al 13 jaar een eigen zaak, en was er altijd van overtuigd nooit een website aan te laten maken.
Totdat Perfectmanage mij een prachtige website aan kon bieden!
Was erg enthousiast &...
Totdat Perfectmanage mij een prachtige website aan kon bieden!
Was erg enthousiast & ben zeer tevreden! Kan het iedereen aanbevelen!
Top, ga zo door????

Schildersbedrijf Hermans

Perfect Perfectmanage !

Heldere afspraken, die worden nagekomen, en een prima resultaat tot gevolg hebbend.

Burgerforum Losser

Ervaringen Perfectmanage

Gebruiksvriendelijke site met heel goede prijs-kwaliteitverhouding. Snel hulp bij vragen.

Jp

Goede service en goede kwaliteit.

wij zijn al wat jaren klant bij Perfectmamage. Wat wij belangrijk vinden is de prijs en kwaliteits verhouding. Dat hebben we hier zeker gevonden. Altijd duidelijke antwoorden op een vraag. en loop... wij zijn al wat jaren klant bij Perfectmamage. Wat wij belangrijk vinden is de prijs en kwaliteits verhouding. Dat hebben we hier zeker gevonden. Altijd duidelijke antwoorden op een vraag. en loop je ergens vast in no time heb je via de chat het verlossende antwoord. Ze bieden een degelijk onderbouwde site aan waarin een kind de was kan doen. Kortom wij zijn enorm tevreden hierin. En zullen deze zeker aanbevelen.

Minicrèche Jantje

Minicreche jantje

Goede service, duidelijke uitleg met een makkelijk systeem.

Salvum Financiële Diensten

Super en eenvoudig

Voor het opzetten van mij site zag ik erg tegenop, ik had er geen verstand van en het leek me veel te veel werk.
Toen begon ik met een Template van PerfectManage, binnen een korte tijd had ik een site die ik helemaal zelf in elkaar had gezet. En het aanpassen gaat ook super eenvoudig.
En de service is snel en professioneel.

Multi natuursteen

Perfecte service

Omdat ik geen kennis en ervaring heb met het bouwen van een website, Ben ik zeer geholpen en tevreden over de service van Perfectmanage.

Badenwereld BVBA

Hectisch weekend...

In een woord geweldig! Oude site ( bij andere bouwer ) gehached en door tussenkomst van Perfectmanage, binnen 24 uur, een volledig nieuwe site on-line!

Fruithandel Henk Luiten en zonen

Zeer snelle en goede service!

Wij zijn zeer tevreden over Perfectmanage.nl
Website is m.b.v. perfectmanage eenvoudig te maken te onderhouden.
Gericht antwoord op al onze vragen en dat altijd binnen een paar uur. Wij zijn zeer tevreden over Perfectmanage.nl
Website is m.b.v. perfectmanage eenvoudig te maken te onderhouden.
Gericht antwoord op al onze vragen en dat altijd binnen een paar uur.