LSV Lonneker

Uitermate tevreden met de geboden service!

Mocht er een probleem zijn dan wordt er via de livechat al vaak een oplossing aangedragen, maar het systeem is zo perfect te managen dat dit bijna niet nodig is.

Verder de korte...

Verder de korte lijntjes en de tips en het advies wat klanten gegeven wordt is uitstekend!

la petite montagne

Perfectmanage kan beter perfectservice heten

Ondanks weinig informatie van mijn kant was perfectmanage al in staat een goede demo te maken. Bij het later aanpassen van de demo naar de definitieve versie werden problemen snel opgelost, vragen... Ondanks weinig informatie van mijn kant was perfectmanage al in staat een goede demo te maken. Bij het later aanpassen van de demo naar de definitieve versie werden problemen snel opgelost, vragen vlot beantwoord en mijn onkunde in computers goed ondersteund

Best Deal Keukens

Perfecte service, ideaal product.

Perfect manage heeft het voor elkaar gekregen een bedrijf als het onze te voorzien van een professionele website in een zeer korte tijd. We zijn in staat zelf aanpassingen te doen zonder al te veel... Perfect manage heeft het voor elkaar gekregen een bedrijf als het onze te voorzien van een professionele website in een zeer korte tijd. We zijn in staat zelf aanpassingen te doen zonder al te veel kennis. En als we even iets niet snappen staan de medewerkers van perfect manage direct klaar om ons te begeleiden.

Top service!

Ontzettend goede klantenservice, snel en professioneel. Bied meer dan de standaard en zoekt samen met je de juiste oplossing. Iets dat ik mis bij andere hosting/web bedrijven.

René van Ballegooijen | Vortical Video Productions

Prima kwaliteit, topservice!

Levering van goede websites die erg gemakkelijk zelf te onderhouden zijn! Als je een vraag hebt, word je meteen geholpen. Er wordt alles aan gedaan om je zo snel en zo goed mogelijk van dienst te... Levering van goede websites die erg gemakkelijk zelf te onderhouden zijn! Als je een vraag hebt, word je meteen geholpen. Er wordt alles aan gedaan om je zo snel en zo goed mogelijk van dienst te zijn, zodat je meteen verder kunt.

Johan Vos Tuinen

Perfect Manage...Perfectly managed...

Supersnel antwoord op mijn vragen...Hulp op afstand bijvoorbeeld: ideaal bij het instellen van email.

Lieve Kiekjes Fotografie

Tevredenheid staat hoog in het vaandel

vragen worden snel beantwoord, ze helpen je met alles.
Het is een zeer klantvriendelijk bedrijf.

DCS Taxatie & Advies B.V.

Er is een snelle uitstekende service bij vragen of onduidelijkheden!

GVK

Perfectmanage, een succesformule!

Perfectmanage combineert een éénvoudige manier van een website bouwen met een perfecte en razendsnelle service voor een eerlijke prijs. Tom en zijn team staan ook buiten de "kantooruren" voor je... Perfectmanage combineert een éénvoudige manier van een website bouwen met een perfecte en razendsnelle service voor een eerlijke prijs. Tom en zijn team staan ook buiten de "kantooruren" voor je klaar, een woord is een woord en dit wordt steeds nagekomen. Zeer aangenaam als je in het begin start met de website op te bouwen.
Wegens een ongeval heb ik helaas mijn activiteit / site moeten sluiten.
Ook hier werd begripvol en zeer flexibel aangaande de opzegging van het contract.
Kortom, PERFECTMANGE maakt haar bedrijfsnaam meer dan waar.

Service Installatietechniek Joossen

Zeer tevreden

zeer goede hulp bij eventueel problemen