Paard en menZ

Top service!

Na aanmelding kreeg ik op hele korte termijn een proefversie van mijn uiteindelijke site. Als leek in ICT- wereld was 't in eerste instantie "abacadabra" maar met behulp van de online helpdesk heb... Na aanmelding kreeg ik op hele korte termijn een proefversie van mijn uiteindelijke site. Als leek in ICT- wereld was 't in eerste instantie "abacadabra" maar met behulp van de online helpdesk heb ik een érg mooie site gekregen!
Vaak krijg ik positieve reacties op mijn site wat ik grotendeels te danken heb aan perfect manage!
De site is (na de nodige tips en adviezen) gemakkelijk zelf bij te houden.
Kortom; ik zou perfect manage zéér zeker aanraden als je op zoek bent naar een professioneel team wat je bijstaat bij alle vragen over jouw site!

Dierenartsenpraktijk Tonnema

Meedenken en vooruitkijken

Sinds ruim een jaar ben ik overgestapt naar Perfectmanage. De overstap is prima begeleid, de site mooi opgebouwd en onderhoud en veranderingen worden waar mogelijk ruim van te voren aangekondigd. Op... Sinds ruim een jaar ben ik overgestapt naar Perfectmanage. De overstap is prima begeleid, de site mooi opgebouwd en onderhoud en veranderingen worden waar mogelijk ruim van te voren aangekondigd. Op die manier kan ik mijn werk doen zonder me zorgen te hoeven maken over de website.

verstanderen.nu

Perfectmanage een perfecte match

Een website bijhouden was nog nooit zo eenvoudig. Perfectmanage heeft een prima systeem waarmee je in een handomdraai je website opzet en onderhoudt. Foto's toevoegen, documenten toevoegen, zo... Een website bijhouden was nog nooit zo eenvoudig. Perfectmanage heeft een prima systeem waarmee je in een handomdraai je website opzet en onderhoudt. Foto's toevoegen, documenten toevoegen, zo eenvoudig en doeltreffend, de kind kan de was doen. Prima service en scherpe tarieven, kortom, warm aanbevolen.

Oppascentrale de Langstraat

Perfect

Heel klant vriendelijk

Zeer tevreden; goede service en gebruiksvriendelijk

Overzichtelijk site, erg gebruiksvriendelijk en snelle service, kortom top!

Snell.nl

Perfecte Service door perfect manage!

Na diverse andere CMS systemen gebruikt te hebben overgestapt naar Perfect Manage. Keuze uit diverse template's die allemaal "goed smoelen" ziet er gelikt uit zijn volledig responsive, en... Na diverse andere CMS systemen gebruikt te hebben overgestapt naar Perfect Manage. Keuze uit diverse template's die allemaal "goed smoelen" ziet er gelikt uit zijn volledig responsive, en makkelijk naar eigen wensen in te delen. Zijn er desondanks nog vragen dan staan de medewerkers direct paraat. Kom daar nog maar eens om in deze tijd. Voor onze site kijk op www.snell.nl

Kleinwerk Martin Damhuis

Mijn titel geeft de voorkeur aan "Perfect "

Via mijn broer bij Perfectmanage terecht gekomen, deze mensen hebben mij een super mooie website geleverd en geven uitstekende service, dit is mijn ervaring had veel problemen om de website van mijn... Via mijn broer bij Perfectmanage terecht gekomen, deze mensen hebben mij een super mooie website geleverd en geven uitstekende service, dit is mijn ervaring had veel problemen om de website van mijn onderneming goed te krijgen en zij stonden altijd klaar om mij snel en vakkundig te helpen, kan niet anders zeggen TOP, ga zo door. Zij houden alles up to date en geven ook meldingen van spam en andere oplichtingspraktijken.

Roland Slot Personeel & Organisatie Advies

Perfectmanage is snel, deskundig, vriendelijk en betaalbaar. Een echte partner om aan te bevelen!

Perfectmanage is altijd snel bereikbaar en ze komen direct met goede oplossingen. Ze denken mee met de klant en daar gaat het om.

simav autotechniek

Top

voor mij is er geen betere! echt super tevreden.

Noordzij Automotive

Eerlijk en open verhaal!

Kwam Perfectmanage tegen tijdens de zoektocht op google naar een betaalbare manier voor een website. Had zoals gezegd binnen 2 dagen een demo website. Na akkoord altijd snel geholpen met alles om... Kwam Perfectmanage tegen tijdens de zoektocht op google naar een betaalbare manier voor een website. Had zoals gezegd binnen 2 dagen een demo website. Na akkoord altijd snel geholpen met alles om m'n website naar het zin te maken. M.a.w. Perfectmanage maakt hun belofte meer dan waar!