2PConcepts

2PConcepts

Snel en direct to the point

Bouwbedrijf wermer

Beoordeling perpectmanage

de snelheid waarmee de demosite klaar was, en de behulpzaamheid er omheen.

Het Zeeuws Coachhuis

Een digitale topper!

Vriendelijke klantgerichte service. Korte communicatielijnen, een heel toegankelijk te bedienen website site. Verrassend snel ook. Top!

kindercoaching praktijk "De Vrolijke Kikker"

Prima werken met Perfectmanage

Het was heel prettig werken met Perfectmanage. De demosite was snel klaar, mooi en vakkundig in elkaar gezet. Het is een gebruikersvriendelijk systeem. Fijn dat je het gratis kan uitproberen zonder... Het was heel prettig werken met Perfectmanage. De demosite was snel klaar, mooi en vakkundig in elkaar gezet. Het is een gebruikersvriendelijk systeem. Fijn dat je het gratis kan uitproberen zonder verkoopverplichting. Er werd snel op je mails gereageerd en met je mee gedacht. Kortom een prima bedrijf met een goede service en prima prijs/kwaliteit verhouding.

You Forever

Verbluffend

Mijn ervaringen met Perfectmanage zijn goed.

Deze website heb ik dan ook met veel vertrouwen in handen gegeven van Perfectmanage.
De uitkomst is in een woord.......
Mijn ervaringen met Perfectmanage zijn goed.

De uitkomst is in een woord.... verbluffend!

De site heeft een modern uitnodigend karakter gekregen, precies zoals ik dat voor ogen had.

De begeleiding vanuit Perfectmanage en de prijs en kwaliteitsverhouding zijn zeer goed.
Ik zal ze zeker aan bevelen bij iedereen die een professionele website

Body Clinic Bedum

Perfect!

Heel snel was mijn website klaar. Voor vragen goed bereikbaar, zowel via chatt als telefonisch. Alles duidelijk en overzichtelijk om zelf bij te houden. Een heel mooi resultaat!

Prima Professionals

Accuraat en helder

Havekaevents

Perfect

Wist niet dat het zo snel kon gaan binnen 24u een site en echt na mijn zin
en de service is top meer kan ik er niet over melden.

Women in Businezz

Hele snelle en goede service!

Een heel makkelijk en goed te volgen systeem. Ze staan constant voor je klaar, je kan makkelijk online direct met ze chatten en ze helpen je direct. Waarna je dan ook echt een topresultaat hebt. Erg... Een heel makkelijk en goed te volgen systeem. Ze staan constant voor je klaar, je kan makkelijk online direct met ze chatten en ze helpen je direct. Waarna je dan ook echt een topresultaat hebt. Erg blij met m'n website!!

Rustico Italico

Perfecte service en geweldig resultaat!

Ik kreeg de demo binnen 24 uur en die zag er al heel mooi uit. Vervolgens ben ik zelf aan de slag gegaan met het laden van foto's en extra modules en teksten. Dat was echt heel eenvoudig. Op een... Ik kreeg de demo binnen 24 uur en die zag er al heel mooi uit. Vervolgens ben ik zelf aan de slag gegaan met het laden van foto's en extra modules en teksten. Dat was echt heel eenvoudig. Op een aantal punten had ik toch wat hulp en advies nodig en de tips + uitleg werd snel gestuurd.