GH-Ballooning

Snelle reactie op mijn vragen

Als ik met vragen over mijn website zit hoef ik Tom maar te benaderen en hij reageert heel erg snel en is goed behulpzaam. Mocht ik er zelf daarna nog niet uitkomen, dan regelt hij het zelf, pakt het op en het resultaat op de site is goed zichtbaar.
Ik vind wel dat er wat meer persoonlijkheid vanuit Perfect manage mag komen. Ik ben dan misschien iets van de oude stempel. Een adres i.p.v. een postbus en persoonlijk (telefonisch) contact i.p.v. digitaal contact geeft toch iets "meer"

Reactie Perfectmanage:

Hartelijk dank voor uw review en de opbouwende kritiek.
Om de prijzen voor onze klanten zo scherp mogelijk te houden en om als kleinere organisatie flexibel te blijven zijn wij bereikbaar via live-chat, e-mail maar ook via een terugbelverzoek. Dit omdat wij ook vinden dat de mogelijkheid tot een persoonlijk gesprek zeker aanwezig moet zijn. Wanneer u een terugbelverzoek invult op onze website (of per e-mail of live chat doorgeeft) dan bellen wij altijd zo spoedig mogelijk terug.
Maakt u dus gerust gebruik van deze optie als u ons persoonlijk wilt spreken! Wij helpen u graag!

Score voor Perfectmanage: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: