Amanda Hoppmann Keukens

- klantvriendelijk
- snelle reactie
- duidelijk

Youperz!!

Dat zouden meer mensen moeten weten!!

opvallend complete dienstverlening tegen zeer concurrerende prijzen. aangevuld met zeer interactieve en adequate dienstverlening en klantgerichtheid. Product en support pages zien er prima uit.

olaf van Ede

Persoonlijk

goed geholpen, zover het nodig is geweest

Dynamisch bedrijf met goede service!

Perfectmanage is een dynamisch bedrijf dat met je meedenkt en je wensen weet te vertalen. Daar komt nog een snelle en uitstekende service bij. Kortom: TOP!

Fire Proof Solutions

Dus

prijs en kwaliteit verhouding is erg goed. En is nu ook leuk om je website bij te houden.

Voedselbank Losser

PERFECT MANAGE PERFECT!!

Perfectmanage heeft de website voor de Voedselbank Losser opgezet. Dat is naar alle tevredenheid verlopen. De website is gemakkelijk toegankelijk en kan prima worden beheerd. Tom Schasfoort en zijn... Perfectmanage heeft de website voor de Voedselbank Losser opgezet. Dat is naar alle tevredenheid verlopen. De website is gemakkelijk toegankelijk en kan prima worden beheerd. Tom Schasfoort en zijn team staan direct paraat bij vragen en zijn op vrijwel elk moment bereid tot ondersteuning waar dat nodig is. De communicatie met hen verloopt 100%! Bovendien is Prefectmanage erg kundig en mede daardoor zijn vragen/problemen in no-time opgelost. De website zelf is helder en heeft geeft een mooi beeld. Perfectmanage heeft zich perfect laten gelden!!

enders entertainment

Super klant vriendelijk

Kort gezegd perfectmanage denkt met je mee, ze zijn prijs technisch goedkoop en ze hebben toch een super helpdesk.
Meerkan je toch niet wensen ?

De Nederlandse Flex Partner b.v.

Geen afdeling, maar Service en klantgerichtheid!.

Toezegging altijd nagekomen, waarna toezegging het gevraagde dan ook daadwerkelijk word uitgevoerd. Onze kantoor heeft meerdere sites afgenomen en diensten van perfect manage zijn aangeraden bij... Toezegging altijd nagekomen, waarna toezegging het gevraagde dan ook daadwerkelijk word uitgevoerd. Onze kantoor heeft meerdere sites afgenomen en diensten van perfect manage zijn aangeraden bij onze klanten welke tevens ook diensten afnemen. Zoals wij dat zeggen als bedrijfsslogan . "GEWOON OP ZIJN HOLLANDS" www.nl-flex.nl ??

De Toverbal

Topservice!

Geweldige service!
Wij zijn ontzettend snel en goed geholpen

Velo van der Bij

Gebruiksvriendelijk

Het bedrijf denkt enorm mee in oplossingen en is nooit te 'beroerd' om te helpen bij problemen