Perfectmanage

Perfectmanage Ook benieuwd naar feedback over de webshop Perfectmanage? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company92
9.8/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Perfectmanage met 9.8/10. Gebaseerd op 92 ervaringen.

Stam Klus- & Onderhoudsbedrijf
Stam Klus- & Onderhoudsbedrijf

Snelle respons.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede informatievoorziening, duidelijke uitleg en een goede service. zeer tevreden!.

ZEYNO's TOSTY
Goed (8/10)
ZEYNO's TOSTY

Super snelle medewerking! Problemen worden snel opgelost!

Score voor Perfectmanage:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring. de modules zijn eenvoudig in gebruik.

Drankenspecialist 't Raedthuys
Drankenspecialist 't Raedthuys

Erg behulpzaam bij opstarten bij site

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alleen maar goede ervaring..
snel, goede kwaliteit en service..

Rijschool A35
Rijschool A35

De sterke punten vind je in bovenstaande tekst terug !

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben als eigenaar van rijschool a35 te enschede zeer tevreden over perfectmanage. de rijschool bestaat 15 jaar en ik heb verschiilende website's laten maken c.q. gehad. met een website van perfectmanage kan ik echt uitleven, mijn "creatieve" kant laten zien en dat is wat ik bij vorige website's miste. uitbreiden is geen punt. ik raad het een ieder aan die een website en/of webshop op wil zetten.

Goed (8/10)

alert op vragen en het zoeken naar oplossingen

Score voor Perfectmanage:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaringen qua opzet website en snelheid van handelen en reageren.

Windkracht Sien
Windkracht Sien

Snelle respons op vragen.
Communicatie aanpassen op kennisniveau van de klant.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service en met heldere informatie die ook goed te vinden is op de website van perfectmanage.

Jan Horstink h/o Milieu Visie
Jan Horstink h/o Milieu Visie

De adequate hulp en dat op afstand ongekend.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldig, vooral het zelf aanpassen is leuk om te doen en dan de support en nu het resultaat, super !.

Simone Gerard Fotografie
Simone Gerard Fotografie

Deskundig, snel, klantvriendelijk. Redelijke prijzen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service, goede adviezen, snelle afhandeling,.

Sono
Sono

Kwaliteit en betrouwbaarheid.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze ervaringen met perfectmanage zijn uitstekend, de website werd als demo gratis opgemaakt in onze huisstijl en het zag er meteen zeer goed uit. de reactietijd bij vragen is super snel en er worden duidelijke antwoorden gegeven. het perfectmanage systeem is zeer gebruiksvriendelijk en heeft meer mogelijkheden dan in eerste instantie gedacht. de website is zeer goed te bekijken via mobiel, ipad en desktop.

Vlinder Bach Bloesem Therapie
Vlinder Bach Bloesem Therapie

Snelle interactie, goede support, zeer professioneel en kundig!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wilde de uitdaging met mezelf aangaan om te leren mijn eigen website te creëren en beheren, met perfectmanage als basis. de demo website die ik toegestuurd kreeg was verbluffend prachtig, het heeft mijn verwachtingen meer dan overtroffen. het invoegen van tekst en fotomateriaal is veel eenvoudiger dan ik had gedacht. door de goede support voelde ik me aangemoedigd om mezelf a.h.w. te coachen dit te leren. het is me gelukt! zonder perfectmanage had ik dit niet gered, zeker niet in zo'n korte tijd! dit bedrijf krijgt van mij dus een hele dikke 10!.

Bedrijfsinformatie

Perfectmanage levert de goedkoopste responsive websites van Nederland, al vanaf € 99,00 per jaar. Compleet met hosting, domeinnaam en e-mail. Onze websites zijn volledig geschikt van mobiel tot breedbeeld.

Ook maken wij als enige in Nederland een gratis demo website in uw eigen huisstijl die u 7 dagen gratis kunt proberen voordat u beslist. Verder staan wij bekend om onze uitstekende service. Overtuig uzelf via de reviews op deze pagina.
Adres
Postbus 121
7580AC Losser

Contactgegevens
E-mail: info@perfectmanage.nl
Tel: zeer goed bereikbaar via live chat, e-mail of terugbelverzoek via www.perfectmanage.nl
  2010 – 2017 © The Feedback Company