Rietie Kenter, parochie Maria Vlucht

Perfectmanage heb ik leren kennen via Webfix, het moederbedrijf. Perfectmanage heeft voor het Jongerenpastoraat van de parochie Maria Vlucht een mooie, moderne en overzichtelijke website gemaakt...

De demoversie is volgens mij uniek en vooral heel erg handig. Een plan kan zo al heel concreet bekeken, verbeterd en aangepast worden. En alles wat we daarop hebben geplaatst, kon bewaard worden voor de officiële site.
De communicatie is erg fijn en snel. Er wordt snel teruggebeld of terug gemaild, dus we hoeven nooit lang te wachten op een antwoord. Suggesties worden snel en sympathiek opgenomen en verwerkt.
De website is heel gemakkelijk te onderhouden en in te delen. Erg fijn om even tussendoor aan te werken.

olgaboomkamp luisterkindwerker

Snelle reactie, goede hulp, makkelijk beheersbare site

Snelle reactie op je vragen

Aquaroma

Wanneer wij vragen wordt er snel gehandeld! En duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren. Altijd goede ondersteuning, en probleempjes worden snel opgelost.

Direct snelle hulp en ondersteuning.

HEJO Advies & Administratie

PerfectManage, heeft mij uitstekend geholpen bij het ontwerpen van een nieuwe website. Deze ziet er weer fris en up to date uit. Ook ben ik uitstekend geholpen bij het overzetten van mijn mailbox....

Snelle en deskundige hulp bij het ontwerpen van een nieuwe website.

FemFit4u

Fijne ervaring met perfectmanage. Klantvriendelijk, snelle service, goed meedenken, goede prijs kwaliteitverhouding en een professionele uitstraling. Ik ben iemand die weinig ervaring heeft op het...

Goede service en snelle dienstverlening. Professioneel, kwalitatief sterk en breed aanbod.

Melanie Hegeman

Perfecte service, met als eindresultaat een website die helemaal bij mij past!

Een hele snelle service, snelle reacties en erg duidelijk uitgelegd.

René Balm

Beviel goed en werken snel en direkt

Meedenken en het gevraagde snel uitvoeren

Goede snelle service hoefde alleen maar logo te geven en kleine bedrijfs omschrijving binnen 24uur een perfecte site goed meedenken en mooi strak in elkaar gezet top

snelle reactie. strak modern en word pcies gedaan hoe wij het hebben willen binnen 24uur mooie voorbeeld site en binnen 2 dagen online met tekst en al hoe wij het hebben willen

Haarstudio De Bosuil

Super geholpen! Snelle service!
Zeer tevreden🙂

Spiritension

Goed, ter zake en to the point!

Snelle en deskundige helpdesk