Prijzen

K Swagerman

Scherpe prijs voor onze voorkeurswijn, ook nadat alles duurder was geworden, en snelle levering.

Heerlijke wijn, scherpe prijs en snelle levering.

Ik zou het niet weten.

Ton van Litsenburg

De beloofde vlugge levering ( vandaag besteld morgen in huis) is bij mij niet waar gemaakt heb zelfs moeten bellen waar mijn levering bleef

Nvt

Zie mijn opmerking

Posno

Goed en duidelijk

Uitgebreide review van de wijnen

Als wijn niet leverbaar is, bel client om te vragen om vervangde wijn van zelfde prijs en/of client geld retour wilt. Ik heb nu geld retour ontvangen maar een wijn van zelfde prijs/prijsklasse was... Als wijn niet leverbaar is, bel client om te vragen om vervangde wijn van zelfde prijs en/of client geld retour wilt. Ik heb nu geld retour ontvangen maar een wijn van zelfde prijs/prijsklasse was ook goed geweest.

Bedrijfsadviseur Bureau de Zeeuw

Website en bestelling online is duidelijk en niet overmatig ingewikkeld. Terugkoppeling wordt op prijs gesteld, evenzo communicatie omtrent bestelling en levertijd

Kwaliteit- verwachtingen omtrent niveau wijn komt redelijk overeen met omschrijving

Omschrijving kwaliteit kan beknopter

NN

Er stond een wijn op de website die niet leverbaar bleek te zijn. Er is een oplossing aangeboden, maar dat is toch niet goed. Zending bestond uit twee pakketten. Één van de pakketten nog steeds niet... Er stond een wijn op de website die niet leverbaar bleek te zijn. Er is een oplossing aangeboden, maar dat is toch niet goed. Zending bestond uit twee pakketten. Één van de pakketten nog steeds niet bezorgd: vier maal uitgesteld.

breed assortiment

Alleen wijnen vermelden op de site die daadwerkelijk op korte termijn leverbaar zijn

Reactie Perfectewijn.nl:

Beste Klant, wij willen graag kijken voor uw wat er aan de hand is met de levering. U kunt contact opnemen via info@perfectewijn.nl zodat wij dit zo spoedig mogelijk kunnen nakijken en oplossen. Met... Beste Klant, wij willen graag kijken voor uw wat er aan de hand is met de levering. U kunt contact opnemen via info@perfectewijn.nl zodat wij dit zo spoedig mogelijk kunnen nakijken en oplossen. Met vriendelijke groet.

Roelanda Ruizendaal

Goede website

Misschien andere vervoerder? Bij 2 dozen komt eerst 1 en volgende of zelfs nog later de 2 e en dat na soms ook mails van sorry, niet gelukt volgende dag

Gerrie van der Veen

Goede communicatie omtrent onvoldoende voorraad

Duidelijke site

Weet ik zo snel niet

Inge raijmakers

Mijn favoriete wijn winkel

Gemakkelijke navigatie en duidelijk en rustige pagina's

nee op dit moment niet

Ellen Vermaire

Goede wijnen

Jeanet van der Wal

Prettig en correct.

Fijne wijn keuze en goede communicatie

Niet