Prijzen

Joran Winters

De ervaring is nog niet heel goed. Een paar weken geleden heb ik 2 wijntjes besteld, maar ze zijn nog steeds niet geleverd. Terwijl de levertijdsdatum allang is overschreden.

Veel informatie

Beter levertijd of duidelijker zijn.

de groot

Heb een wijn besteld die netjes geleverd is en voldoet aan de verwachting

kan ze niet benoemen

heb ik niet

Jeroen

Hele fijne winkel, mooi arsortiment.
Andere wijnen dan de meeste reguliere wijn shops.
Prima prijsstelling.
En netjes op tijd geleverd.

Assortiment

In de website, de mogelijkheid om je aankoop historie te zien.
Zodat je snel kunt bij bestellen zonder zoek tocht.

Sinie Schippers

Op zich goed.

Netjes verpakt, goede documentatie.

Verzendkosten betaald bij jullie, wat schetst mijn verbazing?… moet ik bij budbee betalen voor verzendkosten, behalve bij verzending in de avonduren, dus in feite dan dubbele verzendkosten….. Is... Verzendkosten betaald bij jullie, wat schetst mijn verbazing?… moet ik bij budbee betalen voor verzendkosten, behalve bij verzending in de avonduren, dus in feite dan dubbele verzendkosten….. Is niet normaal!!! Dus dat moet u er bij vermelden is voor klant ook mooi om te weten. In mijn geval had ik dan NIET bij u besteld. Ik vind dat u hier duidelijk over moet communiceren, maar misschien doen ze dat buiten uw medeweten om.

J. Ronnen

Goed assortiment en correcte kwaliteit van levering

Uitgebreide info

Kortingsbon langere geldigheids datum geven

Hendriks

Levert netjes het bestelde

P. van der Have

Goede keuze snelle levering

Snelle leverung

Nelleke

De eerste ervaringen waren gewoon goed. Budbee werd toen aangeboden, bezorgt namelijk ook 's avonds. 1e ervaring hartstikke fijn, daarna ging het mis. Chauffeur die zegt 2 maal gebeld te hebben... De eerste ervaringen waren gewoon goed. Budbee werd toen aangeboden, bezorgt namelijk ook 's avonds. 1e ervaring hartstikke fijn, daarna ging het mis. Chauffeur die zegt 2 maal gebeld te hebben (moet ik kunnen zien op mijn telefoon - gemiste oproep) wat absoluut niet waar was.
Contact gehad met het bedrijf en daar werd ik toch wel heel plezierig geholpen. En dan blijkt dat een bestelling echt wel de volgende dag bezorgd kan worden door PostNL. Ik ga het nogmaals proberen bij een volgende bestelling, er vanuit gaande dat de bestelde spullen ook snel geleverd zullen worden.
Perfectwijn.nl doe je best, want de wijn die ik altijd bestel is goed.

Altijd vriendelijk blijvende personen aan de telefoon,ook al is de klant heel boos en teleurgesteld.

Niet meer in zee gaan met BUDBEE.

Leo

Precies zoals ik verwacht