Prijzen
8.2/10
Bezorgsnelheid

Arne Evers

Een week geleden, op 1 feb, zou de wijn bezorgd worden. Ik was niet thuis. Ipv het pakket naar het bezorgpunt 3 straten verder te brengen, ging het terug naar het sorteer centrum. Het zou de... Een week geleden, op 1 feb, zou de wijn bezorgd worden. Ik was niet thuis. Ipv het pakket naar het bezorgpunt 3 straten verder te brengen, ging het terug naar het sorteer centrum. Het zou de volgende dag bij het bezorgpunt worden afgeleverd. Ik heb vervolgens elke dag, dus nu 6x, en mailtje gehad dat de bezorging wordt uitgesteld. Hopelijk lukt dat wel morgen. Hopelijk kunt u PostNL hier op aanspreken. Nog steeds niets ontvangen dus.

Wij hebben uw review in goede orde ontvangen.
Goed dat u contact met ons opneemt.
Wij hebben uw review in goede orde ontvangen.
Goed dat u contact met ons opneemt.
Ik heb zojuist de zending voor u nagekeken en beide pakketten blijven door onbekende reden steeds hangen in Depot Amsterdam Zuid oost.
Wat hier de reden van is en wanneer de pakketten in levering gaan heb ik zojuist voor u uitgezet bij PostNL.
Zodra ik hier verdere reactie op heb zal ik u hier per email over berichten.
Onze oprechte excuses voor deze vertraging.

Mascha Rosenhart

Erg fijne service, ruime keuze kortom een top bedrijf!

Robbert Keijer

Prima service en kwaliteit

Wij hebben uw review in goede orde ontvangen.
Wat vervelend dat u de bezorging als niet prettig ervaart.
Wij hebben uw review in goede orde ontvangen.
Wat vervelend dat u de bezorging als niet prettig ervaart.
Het klopt dat de bezorger uw bestelling naar een PostNL locatie brengt wanneer u niet thuis bent.
Sinds 1 juli 2021 is er een nieuwe alcoholwet van kracht waarbij het verplicht is gesteld door de staat om u te legitimeren bij de aflevering van alcoholhoudende producten i.v.m. de leeftijd.
Indien u niet aanwezig bent is het dan ook verplicht om de wijnen af te leveren bij een PostNL locatie waar u de wijnen persoonlijk kunt afhalen.
Het is echter begrijpelijk dat u dit niet niet fijn vindt met 2 grote dozen.
Om dit in de toekomst te voorkomen kunt u in het opmerkingen veld aangeven op welke dag u de wijnen geleverd wenst te hebben.
Op deze manier kunnen wij er rekening mee houden de wijnen de dag ervoor aan te bieden aan PostNL.
Hopelijk kunt u alsnog gaan genieten van de heerlijke wijnen!

V d ster

Ik heb na anderhalve week nog niets binnengekregen, wel betaald

Wij hebben uw review in goede orde ontvangen.
Zoals eind vorige week ook aangegeven was de aangekocht Wente wijn momenteel niet beschikbaar maar zou deze week weer bij ons binnen komen.
Deze...
Wij hebben uw review in goede orde ontvangen.
Deze heerlijke wijn komt morgen weer bij ons binnen waarna wij uw bestelling direct gaan verzenden.
Uiteraard ontvangt u hiervan ook nog bericht.
Hopelijk kunt u alsnog gaan genieten van de heerlijke wijnen!

JL

Prima, ondanks dat de bestelde Zuid-Afrikaanse wijnen in 2 jaar tijd dik 13% duurder zijn geworden terwijl de munteenheid dit zeker niet laat zien.

D.Huisman

Perfecte wijn bij Perfectewijn.nl

Bouman

Snel en accuraat

Otto Verrips

Prima, komen de afspraken goed na. De aangeboden wijn is boven gemiddeld goed.

Cees van der Kooij

Dit was mijn eerste kennismaking met Perfectewijn. Op 24/1 besteld; op 29/1 zelf maar gebeld om te vragen hoe of wat en uiteindelijk op 1/2 op kunnen halen bij een afleverpunt van PostNL omdat zij... Dit was mijn eerste kennismaking met Perfectewijn. Op 24/1 besteld; op 29/1 zelf maar gebeld om te vragen hoe of wat en uiteindelijk op 1/2 op kunnen halen bij een afleverpunt van PostNL omdat zij geen zin of tijd hadden op 30/1 (waren gewoon thuis). Op zich geen haast maar dit vind ik persoonlijk best lang plus dat ik een dag thuis zit te wachten en uiteindelijk zelf met een doos wijn over straat kan.