Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Irma v.d.Veerdonk

Duidelijke uitleg bij consult. Persoonlijk toegepaste vitamines en niet synthetisch.

Sylvia Bouwman Concept store Stralend

Alles is goed geregeld.
Duidelijke uitleg en een goede helpdesk.
En fijn dat er ruimte is voor vragen.

Freek

Zeer onder de indruk. Alles werd heel helder uitgelegd en samen gekeken om mijn gezondheid te optimaliseren

Marie

Fijn dat zij dit aanbieden. Betrouwbaar , onderbouwd en kundig.

Mindful Massagetherapie

Ik ben blij dat ik de test heb gedaan en nu een aantal dingen weet waar ik iets aan kan doen wat betreft mijn gezondheid.

Kim

Fijn dat er uitgebreid de tijd genomen wordt om de bloeduitslagen door te bespreken. Dit is bij de huisarts nooit mogelijk geweest.

Conny Mouton

Nadat ik een uitgebreid bloedonderzoek heb laten doen via Perfect lab, zou ik worden teruggebeld om de uitslag te bespreken. Dat was helaas niet gebeurd. Nadat ik zelf contact had opgenomen zijn de... Nadat ik een uitgebreid bloedonderzoek heb laten doen via Perfect lab, zou ik worden teruggebeld om de uitslag te bespreken. Dat was helaas niet gebeurd. Nadat ik zelf contact had opgenomen zijn de uitslagen en de daarbij behorende vragen uitvoering besproken.

Edwin M

Een zeer toegankelijke partij om er achter te komen wat speelt met uw onderliggende gezondheid. Een vriendelijk bedrijf, met professioneel advies.

Patricia Odinot-Stevens

Het was heel fijn dat er ruim de tijd werd genomen om de uitslag door te nemen en mijn vragen te beantwoorden. Wat ik ook een plus vond, was dat ik geen enkel keer het idee had dat mij na het... Het was heel fijn dat er ruim de tijd werd genomen om de uitslag door te nemen en mijn vragen te beantwoorden. Wat ik ook een plus vond, was dat ik geen enkel keer het idee had dat mij na het consult van alles werd aangesmeerd. Er werd heel goed meegedacht met mijn situatie.