Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Gonny Komdeur

Prettige en duidelijke uitleg van onderzoek en waardes. Er werd ruim de tijd genomen. Het kwam prettig en betrouwbaar over.

Asma

De algemene zorg kan van mij een voorbeeld nemen aan dit bedrijf. Erg comfortabele en aangename ervaring, in elke stap van het proces voelde ik me comfortabel en goed geïnformeerd. Zeker van plan... De algemene zorg kan van mij een voorbeeld nemen aan dit bedrijf. Erg comfortabele en aangename ervaring, in elke stap van het proces voelde ik me comfortabel en goed geïnformeerd. Zeker van plan trouwe klant te blijven en de eerste en enige die ik andere zou aanraden voor een bloedonderzoek en vitamine supplementen. Top kwaliteit in elk aspect en echt waar voor je geld!

J. Hak

Professionele en vriendelijke uitleg gegeven. Advies is duidelijk omschreven

Karin

Na veel zelfstudie van supplementen kwam ik er toch niet uit. Via een bloedonderzoek heb ik nu op maat een advies gekregen. Wel zo fijn. Na mijn adviesgesprek kreeg ik ook op de email de uitleg... Na veel zelfstudie van supplementen kwam ik er toch niet uit. Via een bloedonderzoek heb ik nu op maat een advies gekregen. Wel zo fijn. Na mijn adviesgesprek kreeg ik ook op de email de uitleg erbij. Super.

Kim

Een deskundig advies, helder en in begrijpelijke taal uitgelegd met advisering hoe verder.

Maaike

Mijn ervaring is dat ik goed geholpen ben. We hebben samen het de testuitslagen doorgenomen waardoor ik een goed beeld heb gekregen van mijn gezondheid. Ik heb wel eens eerder testuitslagen... Mijn ervaring is dat ik goed geholpen ben. We hebben samen het de testuitslagen doorgenomen waardoor ik een goed beeld heb gekregen van mijn gezondheid. Ik heb wel eens eerder testuitslagen ontvangen via de huisarts en dan krijg je alleen te horen of het goed of slecht gaat. De totale testuitslag blijft dan abracadabra. Ik zou zeker de mensen in mijn omgeving aanraden om jaarlijks een zgn gezondheidsAPK te doen om zo een goed beeld te krijgen van je eigen gezondheid.

M.Westhoff

Professioneel plus een heldere feedback in begrijpelijke taal. Een ander pluspunt is het goed kunnen luisteren.

Peter van Nierop

Een goed begrijpelijke en duidelijke uiteenzetting van de bloedwaardes

Vera Beemster

Het is goed gegaan. Zeer snel en goede feedback. Maar ik geloof niet in kruidenmengsels zoals voorgeschreven voor mijn lever. Is wetenschappelijk niet onderbouwd. Vriendelijke groet, Vera Beemster.

Reactie Perfect Lab:

Beste mevrouw Beemster,
Beste mevrouw Beemster,
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de Premium Health Check en de toelichtingen die u bij de waarden heeft gekregen. Ik wilde graag nog even terugkomen op de wetenschappelijk bewezen effecten van verschillende planten- en kruidenextracten ter ondersteuning van de lever. Mariadistel is een van de bekende plantenextracten die beschermend werkt voor de lever. Dit is bewezen in een wetenschappelijk onderzoek aan de University of Vienna. De Second University of Naples heeft zelfs aangetoond dat mariadistel de leverenzymen in het bloed significant kan verminderen. Ook curcuma is een extract die ondersteund werkt voor de lever. De Tabriz University of Medical Sciences heeft aangetoond dat curcuma zorgt voor afname van klachten bij al bekende levercirrose. De Isafahan Univeristy of Medical Sciences heeft zelfs aangetoond dat curcuma de leververvetting significant kan doen afnemen. Mocht u hier meer vragen over hebben, horen wij dat graag! MVG, Robin.

Karen

Zeer uitgebreid advies, erg bekwame specialist!