Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Kevin Jongerman

Gesproken met Dhr. van Lienden. Nam de tijd voor het bespreken van de resultaten en kwam erg kundig over bij het stellen van vragen vanuit mijn kant.

E.T. Kromhout

Jammer dat de uitslag die bekend was niet op mijn portaal te vinden was om onduidelijke redenen. De darmkit was niet verstuurd na bestelling en hier heb ik over moeten bellen. Dit verwacht ik niet... Jammer dat de uitslag die bekend was niet op mijn portaal te vinden was om onduidelijke redenen. De darmkit was niet verstuurd na bestelling en hier heb ik over moeten bellen. Dit verwacht ik niet van deze organisatie die bij mij altijd als zeer professioneel over komt.

Marry De Bruin

Prima geholpen en goed advies ze nemen de tijd voor je

Daphne

Ik ben destijds naar Eindhoven gereden, wat voor mij ca 40 minuten enkele reis was. Er werd niets uitgelegd en de persoon was niet vriendelijk. Twee minuten later stond ik weer buiten. Later kreeg... Ik ben destijds naar Eindhoven gereden, wat voor mij ca 40 minuten enkele reis was. Er werd niets uitgelegd en de persoon was niet vriendelijk. Twee minuten later stond ik weer buiten. Later kreeg ik de uitslag via mail, terwijl ik ook had gevraagd om persoonlijke toelichting. Maar die heb ik nooit gehad. Dus maar zelf geïnterpreteerd

C.Weber

Perfect traject doorlopen met vakkundig advies

Wim den Hartog

Snelle en duidelijke werkwijze

J. H.

Er werd ruim de tijd genomen om de uitslag van mijn onderzoek met mij te bespreken. De medewerker was erg kundig!

L.E. van Beest

Er lijken organisatorische fouten te zijn gemaakt. Eerste keer werd er maar 1 buisje geprikt, de 2e keer 4 buisjes. Bij de eerste keer had men het initiatief moeten nemen om mij dit uit te leggen;... Er lijken organisatorische fouten te zijn gemaakt. Eerste keer werd er maar 1 buisje geprikt, de 2e keer 4 buisjes. Bij de eerste keer had men het initiatief moeten nemen om mij dit uit te leggen; is niet gebeurd; heb zelf gebeld en als reden werd een verkeerde computerverbinding opgegeven wat m.i. onjuist is.
Bij de betreffende huisarts wist ik de 1e keer niet waar ik moest zijn.
De uitslagen waren er binnen circa 14 uur maar niet helemaal volledig.
Zowel de test als de vitaminen zijn vrij duur.
Het is jammer dat ik zelf niet kan kiezen welke zaken ik getest wil hebben.

Reactie Perfect Lab:

Beste meneer Van Beest,
Beste meneer Van Beest,
Helaas lijkt er inderdaad iets niet goed te zijn gegaan bij het prikpunt toen u de eerste keer bloed bent gaan prikken. Gelukkig heeft u gebruik willen maken van het kosteloos opnieuw prikken om zo toch een volledige uitslag te krijgen! Over het algemeen zijn de uitslagen, zonder verdere problemen bij het bloedprikken, binnen 2 werkdagen bekend.
Op dit moment bieden wij de mogelijkheid om, los van het basisonderzoek, extra bloedwaarden toe te voegen om te meten, zoals u ook heeft gedaan. Op deze manier is het dus mogelijk om het onderzoek tot op zekere hoogte te personaliseren naar uw behoefte. We hopen deze keuze later uit te kunnen breiden tot een groter aanbod aan aanvullende bloedwaarden.
Ik wens u veel succes met het opgestelde advies aan de hand van uw uitslagen en mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, horen wij dat uiteraard graag!
Team Perfect Lab