Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

I. Schermers

Nav bloedtest: Positief en informatief en prettig gesprek met behandelaar. Goed advies nav test gekregen na duidelijke uitleg

Caroline van 't Hof

Duidelijk, goede adviezen

K. van der Laan

Prima geregeld

Elly Boekel

Goede communicatie. Dat is voor 'leken' heel belangrijk. Geen opdringerige verkooppraatjes over de supplementen. Ben zeer tevreden.

William de Wit

Mijn ervaring heb ik als zeer prettig mogen ervaren, ondanks dat deze twee maal verzet is, erg fijn geholpen en uitleg gekregen over alles.

Bram Oltvoort

Dit onderzoek heeft me goede inzichten gegeven in m'n gezondheid. De uitleg was erg duidelijk en ik weet nu waar ik mee aan de gang kan gaan.

Nick

Geweldig geholpen, echt een aanrader

Koos Teule

Snel en duidelijk!

Joey

Ik heb een aantal maanden geleden de darm health check gedaan. De adviseurs nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit.
echter heb ik inmiddels 4 belafspraken gehad met 4 verschillende...
echter heb ik inmiddels 4 belafspraken gehad met 4 verschillende personen, daardoor ook 4 verschillende adviezen gehad wat erg verwarrend is. Ook ben ik op 2 afgesproken belafspraken niet teruggebeld en de klantenservice is aan het eind van de dag niet bereikbaar.

Herman Kadirbaks

Een heel goede en klantvriendelijke uitleg van de test uitslag.