Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Joris Westdijk

Ik heb de professionele manier van werken van Perfect Lab tot nu toe als zeer vertrouwenwekkend ervaren. Er is tijdens de bespreking van de resultaten een goede interactie ik kreeg meteen al wat... Ik heb de professionele manier van werken van Perfect Lab tot nu toe als zeer vertrouwenwekkend ervaren. Er is tijdens de bespreking van de resultaten een goede interactie ik kreeg meteen al wat praktische adviezen aangereikt waar ik meteen mee aan de slag kon. Als iemand die vooral zelf de verantwoordelijkheid neemt voor zijn gezondheid ben ik kortom heel tevreden.

Jacky Mol

Een informatief, deskundig en buitengewoon vriendelijk telefoon gesprek gevoerd met uw medewerker, de heer FINN VAN SANTEN!
Meneer Van Santen luistert goed en heeft mij zeer deskundige...
Meneer Van Santen luistert goed en heeft mij zeer deskundige antwoorden gegeven op de door mij gestelde vragen. Ook de aanvullende adviezen die ik van hem heb gekregen, zijn zeer waardevol en de moeite meer dan waard om deze op te volgen.
Samenvattend: een zeer vriendelijke medewerker, die een goed luisterend vermogen eigen is en deskundige adviezen verstrekt.
Ook speelt tijd geen rol en worden alle gestelde vragen beantwoord ! TOP medewerker!!!!

Annemiek Weijenborg

Vakkundige, vriendelijke en snelle communicatie.

john

Advies omtrent supplementen

Rene Melis

Ik ben prima geholpen en de geboden service voldeed aan mijn verwachtingen.

Lieselotte

Heel vriendelijk en heel duidelijk!
Heel vriendelijk en heel duidelijk!
Er wordt naar je geluisterd en je krijgt duidelijk en inzichtelijk te horen wat de resultaten van het onderzoek zijn. En waar je vervolgens op 'moet' letten. Wat je zou kunnen doen.
Het klinkt ook allemaal heel logisch.

Rens

Informatie wat ik wou weten met een fijne uitleg over de benamingen en de waardes

Dirk Verhoeven

Qua planning was het een beetje een rommeltje maar de service daarentegen erg goed. Uitgebreide uitleg en verrassend soms ook. Oplossend gericht met name over supplementen en leefstijl.

Caroline Boudri-Brunings

Ik zou PL adviseren aan mensen met enige kennis van zaken. Ik gebruik een anti stolling en icm de hoeveelheid vit K2 die geadviseerd wordt heb ik enige terughoudendheid.

Reactie Perfect Lab:

Geachte mevrouw Boudri-Brunings,
Geachte mevrouw Boudri-Brunings,
Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat u dit zo ervaart. Wij nemen dit soort zaken juist uiterst serieus. U zult spoedig gebeld worden door een gezondheidsadviseur zodat wij met u kunnen meedenken.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Nog een prettige dag toegewenst.
Vriendelijke groet, Team Perfect Lab B.V.