Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Veni

Heel goed alles geregeld , de testen zijn makkelijk uit te voeren , ik weed gebeld en is me alle uitslagen goed uitgelegd. Daarna nog advies en netjes per e-mail de adviezen gekregen. Prettige... Heel goed alles geregeld , de testen zijn makkelijk uit te voeren , ik weed gebeld en is me alle uitslagen goed uitgelegd. Daarna nog advies en netjes per e-mail de adviezen gekregen. Prettige medewerker gehad die de tijd heeft genomen voor ons gesprek.

Lianne Rijnen

Ik vond het best spannend om een bloedonderzoek te doen.
Het is mij meer dan meegevallen.
Ik vond het best spannend om een bloedonderzoek te doen.
Het is mij meer dan meegevallen.
Ik heb het als prettig ervaren dat er een professionele terugkoppeling met adviezen heeft plaatsgevonden. Ik ben echt blij!

Cornelli Kanteman

Deskundig advies na uitgebreide uitslag

Twan Manders

Na twee weken wachten nog geen uitslag van het bloedonderzoek. Telefonisch zeer slecht te bereiken. Whatsapp en mail word sowieso niet op gereageerd. Als de (gedeeltelijke) uitslag eindelijk komt en... Na twee weken wachten nog geen uitslag van het bloedonderzoek. Telefonisch zeer slecht te bereiken. Whatsapp en mail word sowieso niet op gereageerd. Als de (gedeeltelijke) uitslag eindelijk komt en telefonisch word toegelicht is het eigenlijk gewoon een telefonisch verkooppraatje voor supplementen. Ik zou dit niemand aanraden. Het is zeer onprofessioneel.

Y.van Heteren

Altijd doen!

Hans Breur

Ik zit al meer dan 2 weken op mijn uitslag te wachten. Hierover 2x gemaild en geen respons. Meerdere keren telefonisch proberen te bereiken, laatste keer 40 min in de wacht maar zonder resultaat.... Ik zit al meer dan 2 weken op mijn uitslag te wachten. Hierover 2x gemaild en geen respons. Meerdere keren telefonisch proberen te bereiken, laatste keer 40 min in de wacht maar zonder resultaat. Via WhatsApp werkt ook niet.

Betsie van Beers

Duidelijke uitleg over de bloeduitslagen.

karel van Lookerem

Oplichters. website werkt niet, produkten worden niet opgstuurd, email wordt onjuist beantwoord, telefonish niet bereikbaar

Piet Hein Horstmeier

Professioneel onderzoek gevolgd door Super advies

Brian

Zeer goed advies gekregen, in lijn met verwachting en concrete stappen om mijn gezondheid te verbeteren