Deskundigheid / Professionaliteit adviseurs

Monique

Bezorging vind ik slecht

Niets

Reactie Perfect Health:

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u de bezorging zo slecht heeft ervaren. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van de postbezorger. Ik zou heel graag met u in contact willen... Geachte mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u de bezorging zo slecht heeft ervaren. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van de postbezorger. Ik zou heel graag met u in contact willen komen om het samen op te lossen. Ik stuur u persoonlijk ook nog even een e-mail toe. Hartelijke groet, Team Perfect Health

Ronald Treurniet

Duidelijke website en prima keuzemogelijkheden

John HEUSSCHEN

Totaal nog 0 effect

Voor mij geen

Reactie Perfect Health:

Geachte heer Heusschen, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zouden graag in gesprek willen komen met u om uw beoordeling te bespreken. Wij sturen u een persoonlijke e-mail in de hoop dat wij... Geachte heer Heusschen, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zouden graag in gesprek willen komen met u om uw beoordeling te bespreken. Wij sturen u een persoonlijke e-mail in de hoop dat wij hierover met u in gesprek kunnen gaan. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Team Perfect Health B.V.

Zwier Kanis

Uitstekend. Duidelijke website en snelle bezorging.

As

Bij producten geen bijsluiter of advies.

G. Sluyts

Snelle opvolging, goed product