Deskundigheid / Professionaliteit adviseurs
Informatie op de website / Telefonisch advies

Femke

Perfect Health biedt echt alles aan wat je nodig hebt om je fijner te voelen!

Snelle levering, goede service, veel informatie op de website.

Natasja

De hoogste kwaliteit in voedingssupplementen! Daarnaast een uitstekende klantenservice. Nemen alle tijd en aandacht voor je! Zeer tevreden.

Deskundig advies gekregen

Richard

Het vitamine D programma, heeft mij geholpen vermoeidheidsklachten weg te nemen.
Hierdoor ben ik bewuster geworden dit op peil te houden.

Zeer deskundig advies

Levering komt eigenlijk elke drie maanden precies op tijd. Zeer vriendelijke klantenservice

Emma

Voor een leek zoals ik, maar die wel graag zijn gezondheid wil optimaliseren, ben ik zeer deskundig geholpen door een gezondheidadviseur van Perfect Health. Daardoor heb ik een goede selectie...

deskundig advies met als gevolg een supplementen programma op maat ; dat ook nog eens aantoonbaar werkt (d.m.v. bloedonderzoek).

Krabben, A

Aansluitend advies, goede service en snelle levering!

Er werd tijd genomen om mij een goed advies te geven, vervolgens had ik de bestelling na een dag binnen.

Gewedig

goed advies

Ans

Mijn ervaring met Perfect Health is in een woord geweldig, ik ben blij dat ik via Prescan in contact ben gekomen met ze. Mijn gezondheid gaat voor allesšŸ‘šŸ»

Ja elke keer als de pillen bijna op zijn ligt er al weer een nieuw zending in mijn brieven bus een 10