Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Rens

Informatie wat ik wou weten met een fijne uitleg over de benamingen en de waardes

Dirk Verhoeven

Qua planning was het een beetje een rommeltje maar de service daarentegen erg goed. Uitgebreide uitleg en verrassend soms ook. Oplossend gericht met name over supplementen en leefstijl.

Caroline Boudri-Brunings

Ik zou PL adviseren aan mensen met enige kennis van zaken. Ik gebruik een anti stolling en icm de hoeveelheid vit K2 die geadviseerd wordt heb ik enige terughoudendheid.

Reactie Perfect Lab:

Geachte mevrouw Boudri-Brunings,
Geachte mevrouw Boudri-Brunings,
Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat u dit zo ervaart. Wij nemen dit soort zaken juist uiterst serieus. U zult spoedig gebeld worden door een gezondheidsadviseur zodat wij met u kunnen meedenken.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Nog een prettige dag toegewenst.
Vriendelijke groet, Team Perfect Lab B.V.

Lorenzo cavallini

Een keer, nooit meer!
Ten eerste, wees gewaarschuwd, ze pubbliceren ALLEEN recensies van boven de 1 ster. Alles eronder wordt eerst zogenaamd "gevalideerd" en met false beloftes afgehandeld. Een keer, nooit meer!
Dat gezegd hebbende, nog even over het gedeelte dat mis is gegaan, want dat is nogal wat. Na het aanschaffen van de premium health check heeft het 3 dagen geduurd voordat ik een afspraak kon inplannen bij het lab. Dit kwam omdat na 3 dagen wachten, heb ik zelf contact opgenomen met de klantenservice nadat er geen email was ontvangen voor het maken van een afspraak (medewerker had het over een 'bug'). Vervolgens heb ik het bloed laten prikken. Na een paar dagen kreeg ik de uitslagen binnen wat incompleet bleken te zijn ivm gestolde bloed. Dat vind ik zeer kwalijk. Ik sport op hoog niveau en had expres gewacht op een specifiek moment in het jaar om deze health check up te doen.
Tijdens het doornemen van de uitslagen aan de telefoon, vertelde de medewerker mij dat ik niet meer dan 1.5/2 liter water mag drinken en alleen meer mag drinken als het lichaam erom vraagt dmv dorst. Het advies is gegeven zonder te weten te komen van zowel lengte en gewicht (in dit geval ben ik 1.95m lang en weeg 95kg, dus 1.5 tot 2l water is een beetje aan de krappe kant lijkt mij..). Hetzelfde geldt voor de creatinine waarde. Ik heb heel veel spiermassa en dat is een zeer mogelijke verklaring voor de hoge waarde. Over het deel wat gestold was zouden zij er nog op terug komen.
Een aantal weken na dat ik de bloed had laten prikken had ik nog geen update gekregen. Kortom ik had tot zover 159eu betaald voor een onvolledige analyse. Ik heb toen besloten om een slechte recensie achter gelaten en deze werd NIET gepost (maar in behandeling genomen). Verrassend genoeg werd er toen wel contact met mij genomen.

Waar het op neer kwam is dat er een tegemoetkoming zou komen en ik mocht dus de analyse opnieuw kosteloos doen. Aangezien ik op hoog niveau sport, had ik de oorspronkelijke analyse op een precies punt van een seizoen gekozen te laten doen en wilde hetzelfde doen met de nieuwe analyse. Dus ik besloot de tweede analyse een aantal maanden later opnieuw te doen.

UPDATE!!: 1 jaar na dat ik afgesproken had om de analyse opnieuw te mogen doen, heb ik dus gebeld voor het maken van een afspraak, en tot mijn verbazing werd er verteld dat deze niet meer kosteloos was. Ik zou 20% korting krijgen op een geheel nieuwe analyse (wat?). Daar stond ik niet echt op te wachten en vroeg om het geld terug te krijgen voor het deel wat niet geanalyseerd was. Verrassend genoeg kreeg ik niet 20% over 159eu teruggestort. Maar liefs 10 (!) euro werd er overgemaakt op mijn rekening. Het was mij niet de moeite waard om daar weer oorlog te gaan voeren dus ik dacht dit keer wel de recensie achter te laten zodat iedereen die dit leest gewaarschuwd is. By the way, het deel van de analyse dit niet uitgevord is, ging trouwens wel over 1 / 4 van de analyse.
Aldus een keer een nooit meer.

Maja

Perfect Lab komt de gemaakte afspraken na, de nabespreking was zorgvuldig en professioneel. De adviseur was vriendelijk en begripvol.

Particulier

Prettig contact.

Marcel Visser

Voor mij helemaal geweldig. Wel vaker bloed onderzoek laten doen door o.a. Saltro maar dan is het verslag daarna helemaal niks. Nu uitgebreid verslag en bespreking aan telefoon en op de mail.... Voor mij helemaal geweldig. Wel vaker bloed onderzoek laten doen door o.a. Saltro maar dan is het verslag daarna helemaal niks. Nu uitgebreid verslag en bespreking aan telefoon en op de mail. Geweldiger kan het niet. Dank!!

W.R. den Hartog

Goed advies dat ook helpt

Jeanette Brandon

Het ging ih begin niet z a was afgesproken, maar uiteindelijk toch goed gekomen

M.M.Modder

Prettig, klantvriendelijk,professioneel en snel. Ben blij dat ik perfect lab heb ontdekt!