Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

H. Schotman

Mijn ervaring met Perfect Lab is zeer goed!

ton verheezen

Snel en betrouwbare informatie

ton van soest

Prima geholpen

Joris Westdijk

Ik heb de professionele manier van werken van Perfect Lab tot nu toe als zeer vertrouwenwekkend ervaren. Er is tijdens de bespreking van de resultaten een goede interactie ik kreeg meteen al wat... Ik heb de professionele manier van werken van Perfect Lab tot nu toe als zeer vertrouwenwekkend ervaren. Er is tijdens de bespreking van de resultaten een goede interactie ik kreeg meteen al wat praktische adviezen aangereikt waar ik meteen mee aan de slag kon. Als iemand die vooral zelf de verantwoordelijkheid neemt voor zijn gezondheid ben ik kortom heel tevreden.

Jacky Mol

Een informatief, deskundig en buitengewoon vriendelijk telefoon gesprek gevoerd met uw medewerker, de heer FINN VAN SANTEN!
Meneer Van Santen luistert goed en heeft mij zeer deskundige...
Meneer Van Santen luistert goed en heeft mij zeer deskundige antwoorden gegeven op de door mij gestelde vragen. Ook de aanvullende adviezen die ik van hem heb gekregen, zijn zeer waardevol en de moeite meer dan waard om deze op te volgen.
Samenvattend: een zeer vriendelijke medewerker, die een goed luisterend vermogen eigen is en deskundige adviezen verstrekt.
Ook speelt tijd geen rol en worden alle gestelde vragen beantwoord ! TOP medewerker!!!!

Annemiek Weijenborg

Vakkundige, vriendelijke en snelle communicatie.

john

Advies omtrent supplementen

Rene Melis

Ik ben prima geholpen en de geboden service voldeed aan mijn verwachtingen.

Lieselotte

Heel vriendelijk en heel duidelijk!
Heel vriendelijk en heel duidelijk!
Er wordt naar je geluisterd en je krijgt duidelijk en inzichtelijk te horen wat de resultaten van het onderzoek zijn. En waar je vervolgens op 'moet' letten. Wat je zou kunnen doen.
Het klinkt ook allemaal heel logisch.