Deskundigheid / Professionaliteit adviseurs
Informatie op de website / Telefonisch advies

AJ Bakker

Normaal gesproken prima, op dit moment telefonisch geen contact te krijgen en bestellingen die niet goed doorkomen.
ook het nieuwe facturatie systeem geeft de nodige problemen, vaker dan nodig...
ook het nieuwe facturatie systeem geeft de nodige problemen, vaker dan nodig afschrijven. ook dat wordt uiteindelijk wel weer gecorrigeerd.

Als ik een medewerker aan de telefoon krijg wordt er wel netjes gereageerd en hulp geboden

Beste heer/mevrouw Bakker,
Bedankt voor uw feedback.
Fijn dat het inmiddels ook weer is opgelost.
Wij wensen u alvast fijne Feestdagen!
Team Perfect...
Beste heer/mevrouw Bakker,
Bedankt voor uw feedback.
Fijn dat het inmiddels ook weer is opgelost.
Wij wensen u alvast fijne Feestdagen!

C.N. Willemse

producten

Beste heer Wilemse,
Bedankt voor uw beoordeling!
Wij wensen u alvast fijne Feestdagen.

Nancy Kloos

Vriendelijk personeel

Beste Nancy,
Bedankt voor uw beoordeling!
Wij wensen u alvast fijne Feestdagen.

Jon Vonkeman

Was goed, maar ik begijn nu te twijfelen

Heart support werkte goed cholesterol verlagend, maar samenstelling wordt gewijzigd. Nu heb ik daar minder vertrouwen in.

Mirian

Ergerlijk, sturen ongevraagd steeds supplementen, zelfs na telefonisch contact dat herhaling NIET wenselijk is. 😟

Geen! Er wordt automatisch supplementen verstuurd die ik niet besteld heb en niet gebruik! Telefonisch contact gezocht en verzocht om me niks meer automatisch te sturen. Ik bestel zelf wel! Er ligt... Geen! Er wordt automatisch supplementen verstuurd die ik niet besteld heb en niet gebruik! Telefonisch contact gezocht en verzocht om me niks meer automatisch te sturen. Ik bestel zelf wel! Er ligt zoveel wat betaald is en niet gebruikt wordt helaas. Begin november weer ongevraagd supplementen ontvangen, weer gebeld en gevraagd hoe dit kan. Ze zouden me een retourlabel sturen en ze zouden met een verklaring komen hoe dit kon gebeuren. Ik wacht nog steeds op hun telefoontje. Wel 2 keer een betalingsherinnering gekregen voor iets wat ik niet besteld heb en waarop tot op heden geen uitleg en geen sorry gekregen heb. Zo blijven jullie ongevraagd sturen wat ik niet wil! Als ik iets wil bestel ik zelf en betaal dan direct via ideal!

Beste Mirian,
Bedankt voor uw beoordeling.
Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en is het inmiddels opgelost.

Hartvelt

Leveringen kloppen niet maar er worden herhaalfacturen gestuurd. Teruggemaild en geen reactie. Meerdere keren gebeld, lang in de wacht, maar niemand aan de lijn gekregen. Heel vreemd!

In het verleden alles goed geregeld.

Beste mevrouw Hartvelt,
Bedankt voor uw beoordeling.
Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en is het allemaal opgelost.

Ine de Reus

Zeer te vrede

Duidelijk, precies de info die nodig is,mooie verpakking met juiste info. Dosering Duidelijk aan de zijkant is top

Beste Ine de Reus,
Bedankt voor uw beoordeling en fijn te lezen dat u zo tevreden bent.

B. Redder

Zeer slecht

Niet een

Beste heer Redder,
Bedankt voor uw review. Er is inmiddels al contact met u opgenomen en uw pakket is dan ook al onderweg.

Erwin Vreden

Nog niet zo goed want de levering duurt wel erg lang

Imago

Beste Erwin,
Bedankt voor uw review. Inmiddels is uw pakket naar u onderweg.

M

Bedroevend

Beste Marjolein,
Bedankt voor uw review. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en is uw pakket naar u onderweg!