Penny

Danity Ocké

Leuk tijdschrift met leuke attenties

Yvancka Bos

Fijn leesblad, met leuke verhalen, vooral vrolijk. En altijd weer iets leuks er bij, leuke posters. Mijn dochter is elke keer weer blij als de penny op de mat ligt!

N MOEDT

Het was een gevarieerd welkomsbox

Mulders

Super leuk! Altijd op tijd, mooie en aantrekkelijk opmaak en voldoende variatie in onderwerpen.

Sanne Rinkel/ Evy Molenaar.

Super leuk. Als kind zelf al en nu mijn dochter.

Liesbeth Brand

Alles voor een paardenmeisje!

Ilse

Fijn! Elke keer een verassing

N. Koen

We zijn erg tevreden met Penny, mijn dochter is elke keer super enthousiast als het tijdschrift weer is gekomen met de post.

Familie Boll

Onze dochter kijkt, als echte paardenfan, steeds weer uit naar dit prachtige tijdschrift. Ze geniet enorm van de leuke verhalen, mooie posters, weetjes etc. Daarbij voelt ze zich enorm verwend,... Onze dochter kijkt, als echte paardenfan, steeds weer uit naar dit prachtige tijdschrift. Ze geniet enorm van de leuke verhalen, mooie posters, weetjes etc. Daarbij voelt ze zich enorm verwend, wanneer er een extra cadeautje bij het tijdschrift zit. Wij vinden dit tijdschrift het geld dubbel en dwars waard!

Anja van der burg

Mijn dochter was super blij toen ik een penny abonnement had aangeschaft. Ook zeker door het welkomstgeschenk was het een feestje. Het ene geschenk na het andere geschenk kwam uit de doos. Mijn... Mijn dochter was super blij toen ik een penny abonnement had aangeschaft. Ook zeker door het welkomstgeschenk was het een feestje. Het ene geschenk na het andere geschenk kwam uit de doos. Mijn dochter is gek op paarden en leest hier graag over. Ook de posters vindt ze erg leuk en hangt ze graag aan de muur. Zo komt ze ook steeds meer te weten over praten en kan haar hobby groeien. Ook krijgt ze soms nog een extra cadeautje bij haar penny. Dit is natuurlijk elke keer een verassing.
Ze had alleen ook graag de crafty pony willen hebben als welkomstgeschenk, maar helaas was deze er toen nog niet bij. Dan maar na 2 jaar weer verlengen ☺️😍🐴🐎