Penny

Esther Vink

Superleuk blad voor meiden die van paarden houden.

Lisa

Altijd leuk, dochter is er al een tijd erg blij mee! Het welkomspakket was ook absoluut de moeite waard. Er was eerst iets mis gegaan bij dhl en toen ik mailde hebben ze meteen een nieuwe opgestuurd.

Jaylinn

Super leuk voor m’n dochter van 11! Ze is gek op het tijdschrift en leest er elke avond in.

Richard tross

Mijn dochter is erg blij met het geschenk en ook met het blad ze leest het erg graag en vind de posters ook erg prachtig ze wacht met smart op weer het nieuwe blad keer op keer dus erg tevreden

Jose en Fabienne

Als mijn dochter hem op de mat ziet liggen, begint ze meteen met lezen. De cadeautjes die er vaak bij zitten, zijn extra leuk!

Teleurgestelde mama

Leuke tijdschrift, maar voor derest niks meer: kontakt gehad over mijn welkomstpakket die ik tot de dag van vanvandaag nog steeds niet heb gekregen, na mail verkeer erover en ik moest aangeven vanaf... Leuke tijdschrift, maar voor derest niks meer: kontakt gehad over mijn welkomstpakket die ik tot de dag van vanvandaag nog steeds niet heb gekregen, na mail verkeer erover en ik moest aangeven vanaf wanneer ik op mijn adres woon niks meer verder gehoord erover. Ik voel me opgelicht ik moet wel betalen terwijl ik me welkomstpakket niet heb gekregen dan heeft het toch geen zin om nog te betalen als jullie niet zelf aan de afspraken houden.

Valeni Theunissen

Een super leuk en cool paardenmagazine voor jonge paardenliefhebbers!

Danity Ocké

Leuk tijdschrift met leuke attenties

Yvancka Bos

Fijn leesblad, met leuke verhalen, vooral vrolijk. En altijd weer iets leuks er bij, leuke posters. Mijn dochter is elke keer weer blij als de penny op de mat ligt!