Penny

Heidi

Mijn kleindochter wacht elke keer met smart op de Penny

Femke Gijselaar

Ik ben heel blij met penny. Rakker vind ik supergrappig en ik moet ook lachen van alle grapjes en ik leer ook veel van. Sommige strips vind ik zielig maar altijd komt het weer goed. De plaatjes zijn... Ik ben heel blij met penny. Rakker vind ik supergrappig en ik moet ook lachen van alle grapjes en ik leer ook veel van. Sommige strips vind ik zielig maar altijd komt het weer goed. De plaatjes zijn mooi en de posters zijn ook heel mooi!
Ik was echt supermegablij met de welkomstdoos! Er zat heel veel in en die heb ik nu in een paarden-la gelegd in mijn kast.

Reactie Penny:

Bedankt voor je leuke review!

Joyce

Heel positief! Het tijdschrift wordt met veel plezier gelezen, en toen er laatst iets niet helemaal in orde was, was het binnen 3 minuten opgelost met de klantenservice. Dat was ook heel positief!

Ellie Kaarsemaker

Wij vinden Penny geweldig, met zoveel verschillende leuke onderdelen, verhaaltjes, posters, puzzels en het stripje Rakker op de achterkant – we kijken altijd weer erg uit naar de volgende!

Ziva

Super leuk

Bedankt!

meyerliza@hotmail.com

Geen communicatie

Goedemiddag! We hebben je een berichtje gestuurd. 🐴💖

Fay Hendriks

Ik vind de penny echt heel leuk met de cado,'s maar ook vooral met alle acties, spellen en verhalen (strips) dus word snel abonee.

Elien Van Autreve

Penny is een fantastisch tijdschrift! Ik ben altijd superblij als het tijdschrift in de brievenbus ligt! Penny gaat ALTIJD voor mijn huiswerk! 😄 Als je twijfelt, ik zou het sowieso aanraden! 👍... Penny is een fantastisch tijdschrift! Ik ben altijd superblij als het tijdschrift in de brievenbus ligt! Penny gaat ALTIJD voor mijn huiswerk! 😄 Als je twijfelt, ik zou het sowieso aanraden! 👍 Voor alle paardenfans is het ZEKER een aanrader!

Ingrid Vermulm

Een hele goede ervaring . Las vroeger als kind zijnde de penny en nu als oma weer lid geworden en geef ze door aan mijn kleindochters

Ilona

Leuk, gezellig leerzaam