Penny

Groenhard

Als jong meisje zelf vaak gekocht nu ben ik 40 en heeft mijn dochter een abonnement. Wat leuk dat dit weer op mijn adres bezorgd wordt. Beide leden we alles tot versleten papier uit.

Wij...

Wij kozen voor het schoolpakket als welkom kado.
Super echt helemaal geweldig voor mijn dochter we kijken beide altijd uit naar de volgende magazines wat in onze optiek soms te lang duurt

R.Seebregts

Mijn dochter kijkt altijd enorm uit de komst van de volgende Penny. Ze vindt het een super leuk blad met veel boeiende verhalen en onderwerpen over haar zo geliefde dier, het paard. Ook de strips... Mijn dochter kijkt altijd enorm uit de komst van de volgende Penny. Ze vindt het een super leuk blad met veel boeiende verhalen en onderwerpen over haar zo geliefde dier, het paard. Ook de strips leest zij met veel plezier.

Purdey Ramaekers

Super leuk leesboekje, altijd een leuke verassing erbij. Mijn dochters verheugen zich iedere keer opnieuw.

Angelique Lips

Mijn dochter is er heel blij mee!

Emma Neirinck

Leuke boekjes ,levert op tijd .
Ik had 1 keer mijn penny niet gekregen maar dat was gewoon een foutje ik heb hem toch gekregen.
Elke maand 2 boekjes en ook 1 cadeuatje.
Mooi...
Leuke boekjes ,levert op tijd .
Elke maand 2 boekjes en ook 1 cadeuatje.
Mooi welkomstpakket zeer groot.
De spullen gaan niet snel kapot.
Zeker aan te raden.

Belinda oomen

Hoi allemaal.ik heb penny gepakt voor mijn kleindochter .als ze het weekeinde hier komt slapen hebben we alle bij plezier en vinden het spannend om het uit te pakken.het is heel leuk voor de meiden... Hoi allemaal.ik heb penny gepakt voor mijn kleindochter .als ze het weekeinde hier komt slapen hebben we alle bij plezier en vinden het spannend om het uit te pakken.het is heel leuk voor de meiden en ook nog leerzaam.ik wil ook graag de omaas en opaas doorgeven dat dit een gaaf kado is voor jullie als zowel kleinkind.

Ilse

Veel leesplezier voor onze dochter!

Albert Vanchaze

Mijn kleindochter wacht de postbode al op als de nieuwe Penny op komst is. Ze is stapel van jullie magazine en neemt het zelfs mee naar school voor haar vriendinnetjes.
het welkomsgeschenk...
het welkomsgeschenk (paardendekbed) mag met veel moeite in de was ...

gerjoemrati@hotmail.com

Jaimie wordt er zo blij van....dat maakt mij gelukkig!

Jeanette vd werf

Voor mijn kleindochter een verrassing van oma de penny, en ze is er er super blij mee