Penny

Rylana van den Berg

Onze dochter is echt een paarden meisje dat het liefst tussen de paarden bezig is! Ze is 9 jaar en is dan ook elke keer super blij als de Penny binnen komt! En helemaal een feest als er een... Onze dochter is echt een paarden meisje dat het liefst tussen de paarden bezig is! Ze is 9 jaar en is dan ook elke keer super blij als de Penny binnen komt! En helemaal een feest als er een verrassing bij zit. De verrassingen die erbij zitten zijn echt mooi en goed van kwaliteit! Heerlijk om haar elke keer zo blij te zien en te zien genieten van het lezen van de Penny! Ouders van andere paarden jongens of meisjes dit is echt een dikke aanrader! Wordt lid en geniet van blije snoetjes!

Robin Schiff

Mijn ervaring met Penny is heel goed! Mijn dochter staat elke keer weer te popelen om een nieuwe Penny uit te lezen, en ze heeft hem zo uit! Als het aan haar lag was deze minstens 10 keer zo dik haha

Carola van Rossum

Mijn dochter is gek op de Penny. Ze telt de dagen af, dat ze weer post mag ontvangen. Gelukkig komt de Penny trouw 1x per 2 weken op dinsdag met de post. De verhalen zijn leuk, de cadeautjes die... Mijn dochter is gek op de Penny. Ze telt de dagen af, dat ze weer post mag ontvangen. Gelukkig komt de Penny trouw 1x per 2 weken op dinsdag met de post. De verhalen zijn leuk, de cadeautjes die erbij zitten zijn fantastische extra's. Een mooie bijkomstigheid: het leesniveau van mijn dochter is binnen een paar maanden enorm vooruit gegaan, doordat ze zoveel meer is gaan lezen!

Lotte van Kins

Erg leuk blad

Margriet van Gestel

Muziekje aan, dekentje erbij, en dan heerlijk wegdromen met de verhalen van Penny. Zo zien de relaxmomentjes van mijn dochter er uit. Zo fijn dat Penny helpt om even te ontsnappen aan de drukte van... Muziekje aan, dekentje erbij, en dan heerlijk wegdromen met de verhalen van Penny. Zo zien de relaxmomentjes van mijn dochter er uit. Zo fijn dat Penny helpt om even te ontsnappen aan de drukte van de dag!

Femke van de riet

Leuk blad voor paardenmeisjes

Dusee Monique

Super leuk voor de meiden

Lieke Prakken

Lieke vindt Penny super leuk.

Pashuyzen mariette

Lid geworden maar nooit het verrassingspakket ontvangen van mijn kleindochter. Ging in december toekomen.

Aline Ghyselen

Hele leuke strips en fantastische verhalen en opdrachten dat je kan invullen