Penny

Kim & Meline

Abonnement. Iedere twee weken groot feest! Super leuk! Stimuleert mijn dochter om meer te lezen. Blij paardenmeisje hier thuis.

anske

Mijn kleindochter is erg blij met haar blad de penny. Door de penny hebben we haar aan het lezen gekregen.

Tiny Teeuwen-duijsters

Mijn kleindochter helemaal gelukkig met de PENNY in de bus!

Sophie

Penny is geweldig. Je krijgt een tijdschrift elke 2 weken en je krijg er cadeaus bij! En als je abonnee wordt krijg je nog meer cadeaus en penny extra's met nog meer leuke strips en DIY. Penny is... Penny is geweldig. Je krijgt een tijdschrift elke 2 weken en je krijg er cadeaus bij! En als je abonnee wordt krijg je nog meer cadeaus en penny extra's met nog meer leuke strips en DIY. Penny is een geweldig tijdschrift voor meisjes die van paarden en pony's houden. Ik raad het zeker aan👍🏼🐎.

Esmee Freeke

Super leuk! Leer er veel van en leuk om te lezen

Angelique

Mijn dochter is heel erg blij met de penny die iedere 2 weken op de mat valt. Ze zit altijd al te wachten bij de brievenbus!!
Ook het welkomscadeautje vond ze super leuk en was echt heel...
Ook het welkomscadeautje vond ze super leuk en was echt heel uitgebreid

Saar van Kempen

Zeer goede ervaring met Penny. Mijn kleindochters zijn er super blij mee. Ook een leuke verrassingsdoos mogen ontvangen. En een beker die per abuis in de vaatwasser was geweest, werd razendsnel... Zeer goede ervaring met Penny. Mijn kleindochters zijn er super blij mee. Ook een leuke verrassingsdoos mogen ontvangen. En een beker die per abuis in de vaatwasser was geweest, werd razendsnel kosteloos vervangen. Waarvoor dankjewel Penny😁

M. Van der Steen

Posters zijn leuk, maar voor dyslexie kinderen wel vrij lastig te lezen, zou leuk zijn om ook voor deze kinderen een leuke pagina erin te maken.

Beppie de Bruijn

Mijn kleindochter is iederemaand weer blij als de Penny binnenkomt! Kan niet wachten om erin te lezen.

Groenhard

Als jong meisje zelf vaak gekocht nu ben ik 40 en heeft mijn dochter een abonnement. Wat leuk dat dit weer op mijn adres bezorgd wordt. Beide leden we alles tot versleten papier uit.

Wij...

Wij kozen voor het schoolpakket als welkom kado.
Super echt helemaal geweldig voor mijn dochter we kijken beide altijd uit naar de volgende magazines wat in onze optiek soms te lang duurt