Penny

N. Koen

We zijn erg tevreden met Penny, mijn dochter is elke keer super enthousiast als het tijdschrift weer is gekomen met de post.

Familie Boll

Onze dochter kijkt, als echte paardenfan, steeds weer uit naar dit prachtige tijdschrift. Ze geniet enorm van de leuke verhalen, mooie posters, weetjes etc. Daarbij voelt ze zich enorm verwend,... Onze dochter kijkt, als echte paardenfan, steeds weer uit naar dit prachtige tijdschrift. Ze geniet enorm van de leuke verhalen, mooie posters, weetjes etc. Daarbij voelt ze zich enorm verwend, wanneer er een extra cadeautje bij het tijdschrift zit. Wij vinden dit tijdschrift het geld dubbel en dwars waard!

Anja van der burg

Mijn dochter was super blij toen ik een penny abonnement had aangeschaft. Ook zeker door het welkomstgeschenk was het een feestje. Het ene geschenk na het andere geschenk kwam uit de doos. Mijn... Mijn dochter was super blij toen ik een penny abonnement had aangeschaft. Ook zeker door het welkomstgeschenk was het een feestje. Het ene geschenk na het andere geschenk kwam uit de doos. Mijn dochter is gek op paarden en leest hier graag over. Ook de posters vindt ze erg leuk en hangt ze graag aan de muur. Zo komt ze ook steeds meer te weten over praten en kan haar hobby groeien. Ook krijgt ze soms nog een extra cadeautje bij haar penny. Dit is natuurlijk elke keer een verassing.
Ze had alleen ook graag de crafty pony willen hebben als welkomstgeschenk, maar helaas was deze er toen nog niet bij. Dan maar na 2 jaar weer verlengen ☺️😍🐴🐎

Celia

Fijn tijdschrift!Onze dochter kijkt elke keer vol plezier uit naar haar nieuwe Penny.

Sarah van der Heijden

Een leuk blad met spannende, grappige en leuke verhalen, leerzame weetjes, puzzels en winacties. Kortom een super tof blad voor de paarden gek.

Marijke van Wieren

Zodra de nieuwe Penny op de mat valt, leest onze dochter het blad van voor tot achter uit. Leuke attenties bij het blad,

Loïs marchal

Hier iedere twee weken een heel blij meisje als de penny weer op de deurmat valt. En als de penny uit is, wordt er al weer uitgekeken naar de volgende. De posters worden gelijk bekeken en ook de... Hier iedere twee weken een heel blij meisje als de penny weer op de deurmat valt. En als de penny uit is, wordt er al weer uitgekeken naar de volgende. De posters worden gelijk bekeken en ook de cadeautjes worden altijd met veel blijheid ontvangen

D. Pit

Een leuk magazine met boeiende verhalen en weetjes. De kleine cadeaus worden ook altijd met veel enthousiasme ontvangen.

Anouk

Super leuk blad. Onze dochter vindt hem geweldig en kan niet wachten tot hij bezorgd wordt vooral de leuke paarden en pony's posters zijn een hit. En hangen mooi bij haar op de slaapkamer muur.