Penny

Evy

Verjaardagscadeau voor onze 7 jarige dochter, het is nu alsof ze elke week jarig is als de penny weer op de mat valt.

Reactie Penny:

Wat een super leuk verjaardagscadeau! Wij wensen jullie dochter nog heel veel plezier met Penny!

Dani

Zeer goed, blad komt altijd mooi op tijd vele leuke verhalen, en leuke kadootjes erbij

Wat goed om te lezen! 🤗

Lisa

Leuk en leerzaam

Bedankt voor je review!

Ruth ten Caat

Sluit helemaal aan bij de wensen van mijn 10-jarige paardenmeisje!

Fijn! 🤗

Lily

Superleuk, leuke verhalen en leuke gadgets kado. Al jaren lid en dat blijft zo!

Reactie Penny:

Super leuk om te lezen! 🤗

P witteveen

Penny is voor mijn kleindochter die woont in Zwitserland en ze is er heel blij mee als ik hem weer op stuur .

Wat goed om te lezen! 🤗

Ramona Muller

Onze dochter vind Penny het allerleukste en leerzaamste paarden meiden blad wat er bestaat.
Ze is dol op alle weetjes en leuke strips!

Reactie Penny:

Wat super leuk om te lezen! 🤗

Louna

Altijd een feestje

🤗

Heidi

Mijn kleindochter wacht elke keer met smart op de Penny

Femke Gijselaar

Ik ben heel blij met penny. Rakker vind ik supergrappig en ik moet ook lachen van alle grapjes en ik leer ook veel van. Sommige strips vind ik zielig maar altijd komt het weer goed. De plaatjes zijn... Ik ben heel blij met penny. Rakker vind ik supergrappig en ik moet ook lachen van alle grapjes en ik leer ook veel van. Sommige strips vind ik zielig maar altijd komt het weer goed. De plaatjes zijn mooi en de posters zijn ook heel mooi!
Ik was echt supermegablij met de welkomstdoos! Er zat heel veel in en die heb ik nu in een paarden-la gelegd in mijn kast.

Reactie Penny:

Bedankt voor je leuke review!